H Astra 1.7 cdti terhelésnél letilt a turbó és kigyúl a check engine, mitől lehet?
Hibakód olvasás többet mond
-tippre légtömegmérő
és azzal mit kell csinálni?
egy jó ideje már fentáll ez a probléma, először hágón vettük észre mert csak olyankor terhelődött, aztán utána előzéseknél is észrevettem.
Hibakódot kellene kiolvasni, akár pedálteszttel.
Az hogy letilt a turbó, nem igazán tudom értelmezni. A turbón nincs tiltás. És amíg nem olvasol ki hibakódot, nem biztos, hgy a turbóval van a baj.
Valamelyik jeladótól tűrésen kívüli jelet kap az ECU, ezért vészüzemmódba helyezi magát. Amikor újraindítod a motort, reseteled a jelen lévő hibakódokat és amíg nem dobja be megint, addig megy normálisan, majd megint jön a vészüzemmód. Az okot kellene megkeresni.
1.7cdti-nél tipikusan ilyen az UEC átvezetésénél a kontakthiba. Ekkor a gázpedál potméterre lenne két hibakód. De ha a fojtószelep (igen, ebben a dízelben VAN!) műanyag fogaskerekei az időtől elfáradva elporladnak, megszorul valamilyen pozícióban a pillangószelep, az is pontosan ilyen tünetet produkál. Ez esetben a fojtószelepre lesz hibakód. Lehet turbónyomás érzékelő is és számtalan más oka is. Első a hibakód kiolvasás, abból lehet kiindulni! Addig csak vaktában találgatás.
ECN 9366
utnána 23452-t ír de nem találok magyarul erre leírást
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!