Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mást miért zavarja a ködlámpa?

Mást miért zavarja a ködlámpa?

Figyelt kérdés
Engem nem zavar, ha azzal jön szembe, nem is rontja az én látásviszonyaimat :)
2021. okt. 14. 18:12
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
80%
Valószínű hogy azért, mert rosszul van beállítva.
2021. okt. 14. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 Koplárovics Béci ***** válasza:
90%
Én azt szoktam mondani, hogy biztos köd van odabent, és ezért gondolja jogosnak az illető a használatát :)
2021. okt. 14. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
42%
Lassan már nem is tudsz ellene tenni, mert a mostani autók kanyarodás közben automatikusan kapcsolják a ködlámpát.
2021. okt. 14. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
91%
Az első engem sem szokott zavarni. A hátsó, mikor km-ekre el lehet látni, de ekkor is felnyomja, ráadásul városban (nem egy ilyen autós van), az már annál inkább. Nagyon zavaró pl piros lámpánál állva.
2021. okt. 14. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
15%

Megbüntet érte a rendőr?

Sok vadveszélyes helyen közlekedek, és olyankor nagyon jó.

2021. okt. 14. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
44%
Én nem merem soha felkapcsolni, mert engem nagyon vakít ha szembe jönnek velem, és nem akarom, hogy valakit elvakítsak. Pedig mostanában hatalmas ködben közlekedek éjszaka.
2021. okt. 14. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
68%

Engem sem az első, sem a hátsó nem zavar, ha azokat a megfelelő helyen és időben használják. Általában ez nem így szokott lenni, ugyanis amikor ezek használhatóak legálisan (erős köd, sűrű hóesés, vagy szakadó eső) tehát amikor úgy 100 méter alatt van a látótávolság, akkor a többség már nem vezet.


Ilyenkor szokott jönni az, hogy az első nappal jó lesz az nappali menetfénynek, éjszaka meg csak úgy miért ne, azt nem kell kapcsolgatni, mint a távolságit. A hátsót senki sem használja a fent leírtak miatt, illetve ha be is kapcsolják, akkor "nevelni" akarnak vele.


Azokon meg jókat szoktam mosolyogni, akik azt mondják, hogy vakít, mivel az első lefelé és oldalra veti a fényt. A hátsó pedig valóban erősebb a helyzetjelzőnél, hiszen ez a feladata, azonban műszakilag nem lehet erősebb a féklámpánál, de azzal azonos fényereje van. Tehát amiből van egy darab az vakít, viszont amikor a piros lámpánál 5 percig állnak a birkák 2 méteres távolságból és lesnek 3 darab féklámpát, az rendben van hiszen szegény csak a pedál lenyomásával tudja megakadályozni, hogy a kocsi elmozduljon.


Erről ennyit.

2021. okt. 14. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
90%
Én sem értettem sosem ezt a hatalmas nagy felháborodást a ködlámpák körül.
2021. okt. 14. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Engem a hátsó zavar, mert éjjel nagyon tud vakítani, pláne ha még esik is az eső. Ok, hogy felnyomja az elsőt még ha nem is indokolt, de a hátsó általában külön kapcsolható, azt minek?
2021. okt. 14. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

#3

a *ködlámpát* automatikusan egyik autó sem kapcsolja fel, kevered a statikus kanyarfénnyel (cornering lights)... ezt történetesen sok autóban valóban a ködlámpa mellé teszik közvetlenül, emiatt könnyen összekeverhető, de teljesen másképp világít a 2

2021. okt. 15. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!