Mást miért zavarja a ködlámpa?
Megbüntet érte a rendőr?
Sok vadveszélyes helyen közlekedek, és olyankor nagyon jó.
Engem sem az első, sem a hátsó nem zavar, ha azokat a megfelelő helyen és időben használják. Általában ez nem így szokott lenni, ugyanis amikor ezek használhatóak legálisan (erős köd, sűrű hóesés, vagy szakadó eső) tehát amikor úgy 100 méter alatt van a látótávolság, akkor a többség már nem vezet.
Ilyenkor szokott jönni az, hogy az első nappal jó lesz az nappali menetfénynek, éjszaka meg csak úgy miért ne, azt nem kell kapcsolgatni, mint a távolságit. A hátsót senki sem használja a fent leírtak miatt, illetve ha be is kapcsolják, akkor "nevelni" akarnak vele.
Azokon meg jókat szoktam mosolyogni, akik azt mondják, hogy vakít, mivel az első lefelé és oldalra veti a fényt. A hátsó pedig valóban erősebb a helyzetjelzőnél, hiszen ez a feladata, azonban műszakilag nem lehet erősebb a féklámpánál, de azzal azonos fényereje van. Tehát amiből van egy darab az vakít, viszont amikor a piros lámpánál 5 percig állnak a birkák 2 méteres távolságból és lesnek 3 darab féklámpát, az rendben van hiszen szegény csak a pedál lenyomásával tudja megakadályozni, hogy a kocsi elmozduljon.
Erről ennyit.
#3
a *ködlámpát* automatikusan egyik autó sem kapcsolja fel, kevered a statikus kanyarfénnyel (cornering lights)... ezt történetesen sok autóban valóban a ködlámpa mellé teszik közvetlenül, emiatt könnyen összekeverhető, de teljesen másképp világít a 2
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!