Miért lett olyan menő fiatalok körében a dízel kocsi?
Hát én napi autómnak sem vennék ilyen gázolajszagú kereplőhangú lassú csühögőt. Viszont az hogy mondjuk elszaladgálok a közeli boltokba anyagbeszereni az nem vágja haza mint a dízelt.
30 éves a hobbikocsim, nincs se elkokszosodva, se elrepedve a turbo. max ezeken a modern vackokon történik ilyen. ja és nem kell ellensúlyozni sem a nyomatékot, mert bőven több van benne mint egy ilyen kotla tádéban. :D
Egy szó mint száz, itt fenn már a csühögőtulajdonosok is leírták, a dízel igazából fillérbaxásra való. :D
Ejjh lecsúsztam egy kicsit időben, de a legutolsó valaszadó miatt beirom...
5 évvel ezelőtt 29 evesen vettem egy 110 lovas 15 eves d4d-t. ( csühögőt! :D, amugy az mi? Hol őshonos? Páros vagy paratlanujjú, egyaltalán patás???)
En a dizel-benzin viszonylatban kihagynám a turbós benzineseket, mivel keves kivetellel azert a 2000-res években az Audit kivéve max sportvaltozatokban volt egy-egy turbo benzin.
A valasztas oka: 4 lufi, digit legkondi, fogyasztás.
A covidig belepattant 3 ev alatt 120e km. (Napi 140 km ingazas)
Ezt palyán gps 130nal, csucsidőn kívül ki-be pestre 4.6-6.5 l/100 km közötti átlaggal tettem. Aki szerint évi tíz hónap munkaba jarassal 34 000 km-en 2 literes difivel szamolva a benzines ui teljesítményű stb kocsihoz viszonyítva 600l+/év kb 300e HUF fogás (ráadasul premiumból ;) ) fillerbakhmmm, hat jó. Csakugy, mint a max 10e-kenti olajcsere meg minden más.
Lassúság... hát, biztos lassú sportkovsikhoz képest, de alattam valahogy lendületes, és orszagúton csak a notorius nagyon gyorshajtók előzgetnek. A német pályán (de tenyleg, volt par europai kiruccanas) gps szerint 189-et bírt menni. Jol van azóta is vidaman halad köszöni. Es 160-as tempónál evett 7l-t. Fájt, hogy nem 11, mint a 2.0 szívó benzinesemnél előtte. Nagyon.
Szóval aki hasznalja is a kocsit es nem egy romhalmazt vesz annak megéri a dizel, még ha nem is trendi. Es a fillervonzalmam miatt most 1 millával beljebb vagyok. Tudom tudom, ez csak apró es az eakarmi nem eszik semmit a céges töltőn...
Lemaradt a felszeretltségből a bőr multikormány, fűthető elektromos tükör meg a kornak megfelelő board és a ködlampa valamint a fényszórómosó.
Szóval a hasonló evjaratú benzinesek jellemzeően nem voltak ennyire extrázva. Ez sem a fillérb.... esete.
#23: Te nem értetted a kérdést :D
Örülünk, hogy szereted és használod a dízelt arra amire kell. Ügyes vagy.
De itt most nem erről van szól. Hanem amikor a telepi suttyó megveszi az E46 320d-t, abból is a FL előtti kombit, fapadosba. Miért ezt veszi? Tán azért mert jól fenntartható? Hát... Rá lehet locsolni egy milliót az tuti. Tán azért veszi mert jól fogyaszt? Relatív. Nem szokta érdekelni az ilyen tulajokat, 4 ezerért tankolgatnak. Tán azért veszi, mert pályázáshoz ideális? Nem.
Akkor miért is veszi? Ja tudom. Mert BÉJJEMVÉÉÉ kell. És mi a legolcsóbb, legpudvább, amit meg tud venni a veréb a pénzéért? Nyilván a kotvány dízel 15-20 éves szarkupacok. Venne ő 330i-t f@szt is szopna érte. Jahogy az négyszer annyiba kerül, hoppá. Akkor midnegy, maradjon a húszdé, kinézetre ugyan olyan! Teszünk rá egy M logót azt készt!
Semmi másért nem veszik ezeket a szarokat. Nem azért, amiért te, 23-as felsoroltad, hogy miért használsz dízelt. Senkit nem érdekel. Azért választják, mert ezekra a szarokra van pénzük.
TDI A3 / A4, TDI Passat, TDI Golfok, Ibiza / Leon, 20d 3-as BMW-k, 200CDI A/C osztályok. Szigorúan mindegyikből a 20 éves.
Lényeg hogy kormoljon, huhogjon, csattogjon, mert akkor gyorsnak, meg erősnek tűnik (nem az).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!