Miért lett olyan menő fiatalok körében a dízel kocsi?
4 hengeres dízelnek jóó hangjaaa???? Hol éltek ti? :D A kerepelő csattogós hangba mi az ami jó? A non plusz ultra amikor "huhog mint egy asztmás bagoly". Nincs is annál szebb. Utcánkban is van valami szakadár Golf vagy Seat. Este elmegy mindig a ház előtt. Ennyit hallasz. tktkttktktk tyuuhuhuhuhuuh. ttttrrruuukrkrkrkrkrk tyuuhuhuhuhu. Húú de szééép hang tényleg :D.
Jó hangja esetleg egy V6 vagy afeletti dízelnek van, de még annak se nagyon...
Az aztán tényleg marha nagy igazság valóban, hogy a dízel jobban megy mint a szívó benzin... Tényleg... Nekem senki ne mondja, hogy egy 150 lovas dízel vs 150 lovas benzin közül olyan húdesokkal jobban megy a dízel, hogy odavissza veri a benzinest. Esetleg nyomaték miatt úgy érzed. De ha egymás mellé teszed a kettőt, ugyan olyan kategóriában, nem lesz különbség.
Ez egy oltári nagy baromság, hogy a dízel mindig jobban megy mint a benzin. A nyomorult "Ez dízel te k*rva" feliratos autósok hajtogatják ezt, hogy bizonygassák maguknak, hogy nemhiába vettek azt, amit :D.
Általában azzal támasztják alá ezt a teóriát, hogy összehasonlítanak egy 1.9 TDI-t egy hasonló köbcentis szívó (SZÍVÓ) benzinessel. Ami nyilván lóerőben is kevesebb... És akkor megy a farokverés hogy úúú jobban megy!
Én autóm 1.8 turbó benzin. 204 lóerő. Rokoné ugyan ez a modell csak más évjárat, 2.0 turbódízel. 136 lóerő. Oda vissza kúpolom. Na akkor ennyit arról, hogy a dízel mennyivel jobb :D. Néha jobb, néha nem. Ennyi.
Turbóbenzint turbódízellel, szívóbenzint szívódízellel hasonlítsatok.
Oké, akkor mondok jobbat:
És ha engem megér az a +3 liter annyit, hogy ne hallgassam a traktorhangot, ne nézzem a kormot (ha 10-15 éves autóról van szó), meg ne szagoljam az okádék dízelszagot, illetve ne arra a kútra álljak tankolni ahova a trágyaszóró traktor? NEagyjisten napi 3 km-t megyek csak? AKkor? Akkor is én vagyok a hülye, ha nem akarok dízelt? :D
Engem pl. pont hidegen hagy, hogy jobban fogyaszt. Azt amit megspórolsz üzemanyagon, azt pont rá is fogod költeni a szervizre.
#14, sose fogod meggyőzni, pedig minden szavad igazság.
Ezek annyira elhiszik a dízelcsühögőt hogy húúdemegy..
Aztán a kúton meg apróból szedik össze az 1000 forintot nyálra. :)
Pont így gondolom én is a helyzetet.
#15: Félre ne értsd. Nincs semmi bajom a dízellel. Habár én személy szerint nem azt preferálom, de elismerem, hogy vannak előnyei. Nem tartom többre a benzint...
Ennek ellenére a dízel fanboyok csak hemperegnek, hogy úúristen mekkora királyság a dízel, mer ott nyomaték vaaaan! Az még gazdaságos is! Az nagyon húúz tesó!
Múltkor youtubon leállt velem vitatkozni egy random ember, hogy a 2.5 TDI Touareg (2,5 tonna, 170 lóerő) az ÉRZÉSRE sokkal jobban megy a nyomaték miatt, mint az én 200 lovas benzines 1600 kilós autóm, és én tök hülye vagyok, mert akkor tudom csak milyen ez, ha beleülök egy ilyen Touaregbe.
Annyit mondok, 13 másodperc vs 6,8 másodperc 0-100. De igen, biztos a 13 másodperc gyorsabbnak ÉRZŐDIK a nyomaték miatt :D Tuti.
Na, nekem ezzel van bajom. Amikor még a számadatokat is megmagyarázzák. Hogy úúú a 0-100 nem jelent semmit! MEg a fizika! Meg a nyomaték! Mindent megtesznek, hogy bebizonyítsák, hogy a dízel az isten, és bármilyen dízel megeszik bármilyen benzines autót.
Ja én is futottam már hasonlókba. mer az 1.9tádé az nyomatékgyár. visszakérdeztem, számszerűen már nem tudta megmondani a newtonmeterek számát.
Na akkor felcsaptam a google-t és utánaolvastam.. HARMINC NM-rel volt több mint egy 2.0 SZÍVÓ benzin :D
Egy 2.0 turbobenzin abból a korosztályból meg letesz 300+ feletti newtonmetert.. + a dízel kb 500-as fordulatszámtartománya helyett a benzin, húz 3-7000-ig. :D
De sose fogják megérteni hogy mondjuk a 6.6Sec százra, az kevesebb mint a 12másodperc a dízelben :D
Még az all inclusive-ot se sikerült helyesen leírnod :D.
Nem vagyok olyan anyagi helyzetben, hogy számolgatnom kelljem a litereket :D. Tipikus dízel fanboy vagy te is. Minden ami benzin az szar. Tökmindegy, ha 700 lóerő akkor is. Mert a nyomaték a dízelben van!
Nem, nem szar egyáltalán, de megvan a maga helye. Sportautó például bőven jó, a fordulat és a köbcenti ellensúlyozza a nyomatékot. Illetve ott fontos a hang, a benzingőz illata.
De ez egy napi használatos autónál nem kárpótol a jelentősen nagyobb fogyasztásért. A turbo benzinesnek meg legalább ugyanannyi nyűgje (koksz, elreoedő turbo, stb) van mint egy dieselnek, és az is sokat eszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!