Most ezt a e-bike támogatást komolyan gondolja a kormány?
úgy értem, hogy 90 ezer, vagy 150 ezer a támogatás, de MAX az ár fele
ezek szerint tényleg van 180 vagy 300 ezer forintos e-bike magyarországi forgalomban? Vagy csak a szándékot kell értékelni, hogy ők AKÁR még a felét is kifizetnék?
Több kereskedő is árul kinai bicikliket, amikkel még talán ki lehetne maxolni a keretet, de mivel a világpiaci árhoz képest sokkal drágábban adják, igy szerintem nem sok hülye van, aki náluk veszi meg...
Meg igazából kinaiból is csak a legolcsóbbakat szoktam látni budapest, szóval még az is különbséget tesz, hogy 220 ezer vagy 180 ezer az ár. És inkább megveszik a 16 colos kis VICC kerékpárokat, csak mert valamennyivel olcsóbb.
a praktikalitás szerintem 20 colnál kezdődik (aka bmx méret)
De amikor 600...1000 ezer forintos biciklikből jön le az a 150 ezer....hát nem is tudom.
#21: 1000 km na az má aztán futásteljesítmény :))
Ha úgy jön ki, egy hónap alatt tekerek ennyit, de két hónap alatt mindenképp, sima biciklivel
nem mindenki el kajakihordasbol
nekem ez csak hobbi szabadidő tevekenyseg
Aki kajakihordásbol él az hetente megy ennyit.
Nekem közlekedési eszköz, es szabadidős tevekenység, napi munkába járás 15-20 km.
Simán ha elmegyek valamelyik hobbi körömre, kis forgalmú utakon, hegyeken át, 30-40 km-t tekerek per alkalom, de azt 3-400m szintemelkedővel.
Most pont hideg van ilyenkor nem annyira erzem a kedvet hozzá :)
ja igen nekem is van kollega aki Budakeszirol jar be biciklivel
lelke rajta
van ra ideje vegulis
nekem a krúzolás a lenyeg ebbe nem a kardio
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!