Benzinszag az utastérben, és "brake fluid level low" hibaüzenetet ír az autó. Mitől lehet? Körülbelül mennyibe kerülhet a javítás?
Hónapok óta benzinszag van az utastérben. Nem értek az autókhoz, nem tudom hol lehet a hiba.
Ugyanannyit fogyaszt, mint azelőtt, és nézegettem a kocsi alját, a motorháztetőt, sehol nem folyik a benzin.
De valamiért benzin szag árad be a kocsi eleje felől, olyan mintha a klímából jönne.
Nem tudom mennyire van köze hozzá, de olaj és szűrő csere régen volt rajta. 1 éve volt egy fűtőradiátor törés, amit kicseréltek egy utángyártottra, a vízcsövet is lecserélték, mert menet közben ledobálgatta, és elfolyt az összes fagyálló.
Nem tudom mennyire van köze ehhez a hibához, de valamiért pislákol a lámpa, és a motor is olyan furcsán jár. Nem tudom hogyan fogalmazzam meg. Ahogy pislákol a lámpa, menet közben olyan ütemben veszít egy picit az erelyeből. Amikor csak a gyújtás van rajta, és úgy kapcsolom fel a világítást, akkor nem pislákol. De gondolom a két hiba nincs összefüggésben egymással. A benzin szag probléma egy picit aggasztó. Hol lehet a hiba? Mennyire biztonságos így közlekedni? Mennyibe kerülhet a javítása?
Citroen Xsara 1.4 benzines 2001-es autó.
Ha bent van benzinszag akkor hiába nézed a motorteret meg a kocsi alját, mert akkor bent ereszthet mert amúgy a tank meg a hátsó ülés alatt van. De ezt mindenképp nézesd meg és ha lehet addig ne közlekedj a kocsival, mert ugye a benzin robban.
Ha alacsony a fékfolyadékszint azt is azonnal nézesd meg mert egyszer csak azt veszed észre hogy taposnád a féket de az meg nuku és az árokban fogsz kikötni.
A lámpa meg elektromos gond lesz, szintén vidd szerelőhöz.
Nincs közöttük összefüggés, öreg francia kocsi, törődést igényel.
"Hónapok óta benzinszag van az utastérben"
Én hálát adnék az égnek a helyedben, hogy még nem repültél a levegőbe ezzel a sz@rral....
Munkába járáshoz használom. Nem akartam 5 kérdést kiírni, nem értek hozzá, és nem tudom van-e összefüggés közöttük, ezért írtam le mindent.
A fékolajat kb. 3-4 havonta kell újratölteni, szerencsére így még nem volt vele probléma, mert időben kiírja ezt a hibát.
Jön-megy, és a többi hiba nem nagyon zavar, csak ez a benzinszag...
De te írod hogy nem értesz hozzá akkor minek kérdezgetsz itt,vidd el a szerelőhöz aki ért hozzá.Az ilyeneket annyira nem értem,bevallottan hülye hozzá de occsón megakarja úszni,netes hülyeség alapján gányol valamit majd sír hogy a szerelő nem akarja megcsinálni.
A többit az előttem lévők leírták.
A benziszag is jöhet a motortérből, mert egyik autómban kirepedt a motorra vezető benzincső, és indítás után jött is a benzinszag, ráadásul pont a kipufógócsonkra ment a benzin.
Pislákoló lámpa meg lehet töltés gond, vagy, hogy a szivárgó benzicső miatt nem kap rendesen üzemanyagot a motor.
#8: Az ilyet pont nem érdekli, hogy másnak mi baja lesz majd valamikor, egyszer, talán. Csak a zsebe. Ezért írtam a KGFB-t, mert neki most csak ez a potenciális elúszó pénz számít(hat). Egyébként jogos a felvetés.
Különben pont az ilyen autók mennek át egy plusz tízesért a vidéki kis maszek vizsgaállomásokon. A vizsgabiztos befogja az orrát, lámpa ránézésre jó lesz úgy is, ég mindegyik izzó, a fényerő és a pislákolás nem számít, nem kell fotózni, rögzíteni a fényerő mért értékeit. A fékfolyadékot feltöltik, máris nincs hibajel a műszerfalon és kész.
#7
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!