Focus mk1 1.8 TDdi olajszint növekedést mi okozhatja?
Azért tettem fel a kérdést, mert olvastam, hogy a dpf-el szerelt autóknál időnként megnövekszik az olajszint a regenerálás miatt. Ebben viszont nincs dpf.
Nem egyértelmű egyébként, de mintha egy picit nőtt volna a szint. 3500 kilóméter telt el az utolsó olajcsere óta. 90% autópálya.
A kocsi egyébként jó állapotban van, nincs szétrohadva, télen is pöccre indúl, relatív jól is húz. Igaz 90le és 200Nm. Ismerőstöl vettem, 13 évig nála volt, vigyáztak rá. Most van benne 350e km ebből 15 ezret én raktam bele az utóbbi 1 évben.
Fel szeretném újíttatni a motorját. Turbót és a porlasztócsúcsokat mindenféleképp gondoltam, ugyanis gázadásra füstöl. Fogyasztás 6,5 klímával 7 liter autópályán 130-as tempónál.
Vagy csak simán elkoptak az olajlehúzó gyűrűk. Netán ez nem lehet?
Ismerősöm szívó benzines Audija kéket füstölt, fogyott is az olaj belőle. Mester szétszedte, hogy meggyűrűzze. A hengereknek semmi válla nem volt. Azóta ment vele 15e kilómétert, nem fogy az olaj.
Ha nő az olajszint akkor egyértelmű hogy valami belefolyik.
Vagy hűtőfolyadék vagy gázolaj. Más nem lehet.
De ha gázolaj akkor azt lehet látni az olaj minőségén hogy fel van higulva.
Nekem ilyen teherautón volt ahol az adagoló nyomóelemnél nyomta bele a gázolajat és tele lett a karter vele.
EGy tömitést kellett bele tenni mert kimaradt gyárilag.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!