Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi okozza a hidegindítás...

Mi okozza a hidegindítás utáni kék füstöt?

Figyelt kérdés
Hidegindítás után pár percig némi kék füst, aztán eltűnik. Mi okozhatja? Ez is generált jelent? Az autó öreg dízel.
2010. aug. 31. 02:21
 1/6 anonim ***** válasza:
33%
A motor kopottságát jelzi, és azt hogy eszi az olajat. Motorgenerált jelent lassan.
2010. aug. 31. 02:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
65%
Nem feltétlenül. Hiszen beinduláskor a motor tökéletlenül jár! Lehet, hogy csak ennyi a baja.
2010. aug. 31. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
80%
Egy, vagy több porlasztócsúcs nem rendesen porlaszt hidegen, ekkor is jelentkezik a kék füst a tökéletlen égés miatt.
2010. aug. 31. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
43%
szelepszár szimering és dugatyugyürü kopás annyit jelentt furasdd meg a motort el van kopva a henger+ dugó dugatyugyürü..
2010. aug. 31. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
38%
Ha már indítást követően kék színű a füst az öreg dízelnél akkor valszeg felkapja az iszapot. Egyértelműen a motor belső kopottságát jelzi. Amennyiben jók az olajlehúzó gyűrűk ill. szelepszár szimmerringek akkor nincs ez a jelenség. A tömítést ellátó alkatrészeknek télen;nyáron hidegben;melegben egyaránt funkcionálniuk kell. Nincs olyan,hogy beindítást követően a kékes füst elmúlik.Maximum a mögötted közlekedő látja és érzi azt amiről hiszed,hogy "elmúlt".
2010. aug. 31. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Főzős Laci ***** válasza:

Pedig ez így van,ahogy leírtad!Az enyém Omega B 2.2DTI,és szintén volt ez a kék füst baja.A megoldás a következő volt: traverzgyűrűk cseréje.Ez állítólag Opel-betegség.De amit az előttem szólók leírtak,az bármelyik lehet:egy jó szakműhely,autódiagnosztikával,az kell neki!Itt nem működik a majd megcsináljuk okosban című olcsó,de semmit sem érő sufni-tuning.

Amióta meg lett javítva a traverzgyűrűk és járulékos alkatrészeik,azóta nincs semmilyen füst,jól működik.

A kompressziómérést,és a porlasztócsúcs bemérését mindenképpen meg kell nézni:ezekből már sok minden kiolvasható egy jó szakember gárdának.

2013. dec. 19. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!