Milyen használt automata autót vegyek 4-7m környékén ami jól bírja a pályázást, de a rövidebb utakat is?
Jó lenne, ha a 2.0crtdi golfnál nem érződne gyengébbnek, de nagyobb lenne a csomagtartó. Kb 65% autópálya (100+km egy irányba), 25% 5-50km táv városban illetve főúton, 10% pedig ennél rövidebb távon városon belül (de ez akár dugóban araszolás alkalmanként).
A fogyasztás annyira nem szempont, inkább a rugalmasság miatt van most is dízel. Télen viszont sajnálom ahogy a rövid utaknál egyáltalán nem melegszik be, a dugóban meg magam a manuális váltóval.
#10: Utcán parkol, nem rozsdás. Van benne lóerő bőven, összkerék meghajtásos, gyorsul rendesen. Hegynek felfele, öt fővel, csomagokkal megpakolva is könnyedén megy fel ott, ahol az Opel már haldoklott.
Opelt nem vennék soha többé.
Viszont amit még szerettem, az a Ford S-max. Sokkal tágasabb a belső tér, hátul is, és ha az üléseket lehajtod, egy komplett hálószoba berendezés befér lapra szerelve. Ideális nagycsaládos autó. Sajnos nem találtunk S-maxot elfogadható áron, mikor autót cseréltünk. Ekkor jött a Mazda. Négy főre szuper, ötre kicsit kicsi.
"Most látom, 7.5 körül tényleg vannak új ceedek 1.5 turbobenzinnel, ha nem kisebb belül mint a golf, akkor egy próbát lehet megér az is."
Semmivel nem kisebb, inkább nagyobb.
Bemész bármelyik neves márkakereskedésbe és még kedvezményt is kapsz a listaárból. Két hete rendeltem a Pappasnál egy Ceed kombit, benzines automata 7,4-ért.
Valóban nem kisebb, mint a Golf, és minőségérzetre is hozza azt a szintet, nem zörög, nem kong, a futómű is jó alatta.
Nekem még az előző generációs van -2018, haveromnak van a "mostani", az még a kisebb 1.4T motorral, ő egy céges benzines mazda 6-ból ült át, nem pamaszkodott, hogy gyenge lenne.
Szerintem próbáld ki egy szalonban. A Kia a "sportosabb" a Hyundai a "lágyabb" verzió, a műszaki tartalom ugyanaz.
Egyetlen hátránya, hogy a szervízhálózat elég szegényes sajnos, és a garancia érvényesítésért elég komolyan küzdeni kell. Nekem nem volt még erre szükség szerencsére, csak többektől hallottam.
Alapvetően nem szervizigényes autók.
Azt tudni kell, hogy a listaárból majd egy misi lejön.
Hasznaltauto.hu-n nezegesd az ujakat, ott a valós árat hirdetik már.
Nekem a hátsó fúvóka+állítható könyök+deréktamasz extra csomag volt annak idején.
Nyilván Golfból sem a fapadot vennéd gondolom.
A Mazda zajszintje hát lehetne jobb, de csak nagy tempónál tűnik fel illetve az m3ason, 19es kerekekkel hogy hát nem ide való. Cserébe a 6os nagy , 1400 kiló összesen, a váltója nagyon finom, olyan reakció idővel amit bármilyen ma kapható autó megirigyelne.
A rozsdarol nem tudok mit mondani én nem csináltattam alváz védelmet de nem rohad, pedig Budapest hegyvidéken lakom . Én nagyon szeretem. van egy vele egyidős Diesel kia-m a mazdahoz képest egy hibahalmaz , a gazreakcio meg siralomhaz. Automata váltóhoz szívó motor passzol ahogy érinted a gázt már visszavaltva forog és megy elfogadhatóan.
Írták korábban a dízel Mazdát.
Rohadás valós probléma lehet, plusz a Mazda dízelei, hát...
Van náluk jobb.
Én benzinest írtam mert az van 6 éve problemamentesen. Van egy kia is ami ugyanaz mint a hyundai az is 6 éves és örökké van valami baja.
Én pont ezt a Hunyadi / kia párost kerülnem el
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!