Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Leírnátok hogyan kell simson-n...

Leírnátok hogyan kell simson-nal egykerekezni?

Figyelt kérdés
Arra is kíváncsi lennék aki már próbálta, és elsőnek csinálta volt e esés, vagy többszöri próba alatt esett e el?
2010. aug. 30. 09:00
 1/10 anonim ***** válasza:

Ez a válasz egy másik kérdésre érkezett, de gondolom itt is ugyan az a helyzet:


"próbáld úgy, hogy lehetőleg füvön, ahol nem törik minden szanaszét, ha hanyattvág, 1.-ben lassíts le, kuplung be, nagy gáz, a kormányt megrántva súlypont áthelyezés hátra, ezzel egyidejűleg a kuplungot dobd rá. Kerékre kell állnia, a 125-ös KSM is kerékre jön így, pedig az eggyel régebbi széria, és kisebb is (nem mintha az a 25 köbcenti sokat jelentene) Először gyakorolgasd 1.-ben, jobb lábad a hátsóféken, aztán ha már érzed a motor holtpontját, mehet keréken a váltás 2.-ba. Jutubon találsz oktató videókat. Ha bicilkivel nem megy, akkor számolj 1-2 lámpabúrával/faridommal."

2010. aug. 30. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Én próbáltam úgy hogy az ülés hátuljára ülök, nagy gáz és a kuplung hirtelen ki és közben felrántom, de nem akart kiállni egy kerékre csak megemelte az elejét egy kicsit.

Elvileg jól csináltam csak az 50ccm kevés volt hozzá.

Talán ha előre 13-as lánckereket teszek az segített volna.

2010. aug. 30. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Függ a motor erejétől igen.

Am jól írták, kicsit hátraülsz az ülésen, nyélgáz, kuplungot kiengeded, és már kerekezel is...

Jó nem ilyen egyszerű...Bele kell tanulni, meglessznek a tanulótörések is :D

Vigyázni kell, mert túl is lehet rántani, és akkor rádburul a gép, ami meglehetősen kellemetlenül nehéz...

2010. aug. 30. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

1. válaszoló jól írta, de azért az is fontos, hogy milyen erőben van az a Simson.

Én ha megcsinálnám vele ezt úgy hanyattvágna, hogy többet fel nem ülnék rá:D

2010. aug. 30. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Egy gyári, jó erőben lévő Simson, kis rántásra, kis kuplungra, betonon feljön kerékre.

Füvön meg hülyeség, mert az életbe nem fog feljönni, csak ha akkorát rántasz rajta, hogy leszakad a kormány.

Betonon csináld, igaz, ott ha elesel, akkor az gáz.

Bár Simsonon nincs sokminden ami törhet, a visszapillantókat vedd le, vagy hajtsd be és kész.

Meg nézd meg, hogy az ütköző nincs-e megsérülve, mert nem lenne kellemes, ha izomból beleszállna a tank oldalába a villa.

2010. aug. 30. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
mondjuk nekem nem simsonom van hanem apriliám, de ha füvön rádobom a kuplungot akkor az elkapar és nem megemelkedik.. gondold át mit írsz kedves első
2010. aug. 30. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim válasza:

Ne próbálj meg semmit, a SImson nem arra való.

ja és Ha LÓGATOD A LÁBAD 1 hülyén néz ki, 2 az nem egy kerék 3, ha véletlen hátraesnél ami biztos mert a lábaddal kéne fékezni hogy ne ess hátra, szal biztos hátra fogsz esni és eltörik a lábad, meg átmegy rajtad egy kamion, oszt meghalsz,

2010. aug. 30. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

üdv.

Próbálgattam az egykerekezést és 5-6 méterig már egész jól megy(letett lábbal)(és még egyszer se estem hátra), de miután megvan aza 6 méter nemtudom hogyan kéne folytatni.

A motor mintha nemkapna elég eröt a folytatáshoz, a gázt hiába huzom már utána.

+ azz első teleszkópot tönkrevágja az egykerekezés??, a földre érkezés utáni huppanásra gondolok..

2010. szept. 20. 18:42
 9/10 anonim ***** válasza:

Ez hülyeség a nagy gáz... Kuplungot rálövöd nem tesz jót neki... Egyébként szépen egyenletes lassú tempóba mész és ,hogy rá érezz először megrántod a kormányt gázt húzol sok minden nem fog történni ne várj csodát csak az érzés miatt kell. Holtpontot pedig előtte megpróbálhatod úgy ,hogy a motort kerékrá állítod és megnézed ,hogy hol van az a pont ahol borul hátra ez ha rajta ülsz és hátra vagy dűlve kicsit lentebb van nem kell annyira hátra dönteni. A lényeg most jön. Mész 1 esbe és kis kuplungal kis gázzal felrántod itt se várj csodát ez is csak azért kell ,hogy ne egyből egy esés legyen a vége... Itt már azért kicsit mész egy keréken persze nem nagy szögbe ,de érzed ,hogy reagál egy kis mozdulatra a motor itt tanulod meg azt ,hogy ha dűl a motor pl. jobbra balra dűlsz ,de ezt is érzéssel kell csinálni igazából rá kell érezni a dologra ha ez már nagyon megy egyre jobban nagyobb gáz ha nem jobb több kuplung (ez motor erejétől függ) Ezeket egyre növelve amíg el nem éred azt a szintet ahol már borulna hátra... Onnantól már csak gyakorlás kérdése. Legjobb a 55-60 fokos szög nekem ott volt a legkitathatóbb az egykerék

Ui. Az fontos ,hogy a hátsóféken mindig ott legyen a lábad fék és gáz kordináció van egykeréken a testedet nem jó döntögetni egykerékbe ,mert könnyen elveszted az uralmat a motor fölött szóval FÉKKEL rakod lentebb gázzal fentebb ezeket sokat kell gyakorolni és én is füvön kezdtem utána föld út és úgy mentem betonra..

2014. aug. 22. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 zender0106 válasza:
1-es lassan mész kis gázzal... odahúzod a gázt és fél másodperccel később ráhúzol a kormányra... ülésnél kicsit hátrébb ülsz... füvön gyakorolj először.. sok sikert :D
2015. okt. 7. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!