Elképzelhető-e szerintetek, - a lent olvasható feltételek mellett, - hogy a kinézett 2,8 milliós használtautó vételárát 2 millió forintra alkudjam?
Az autókereskedésnél a kinézett gépjármű bizományban van és legalább fél éve nem talál gazdára. Papírozott szervizelőélete nulla, a carvertical adatai alapján 2012-ben volt egy olyan balesete, ami miatt a forgalomból is kivonták, Lengyelországban helyezték újra forgalomban - vélhetően újraépítették - azóta megtett 130 ezer km-et (összesen 160 ezer km van benne). Az előzetes utánajárásom alapján (lévén, hogy több, mint 10 éves típusról van szó) kb. 1 millió ft ráfordítással rendbe tehető, ha baj van. A kereskedésben a motor szépen jár, az eladó elmondása szerint hétvégi kocsi volt.
Mindezek alapján eltúlzó-e az az összeg, amelyet kínálnék érte? (Személy szerint én reálisnak érzem, de nem akarok bántóan alacsony összeget mondani, ezért kérem a véleményeteket.)
Előre is köszönöm a válaszokat!
Azért van itt sok tudós kasztnis....
Egy szakszerűen helyreállított, javított kocsi pont ugyanolyan jó, mint a többi.
Az is tévedés, hogy a hegesztés gyengébb, mint az anyag többi része. Az a jó hegesztés, ami erősebb, mint a hegesztett anyag.
Persze értem, hogy itt mindenki újat vesz, vagy 20 éves újszerűt kevés kilométerrel, de akkor mi, lakatosok vajon miből élünk, miért tanítanak minket évekig, ha csak szart csinálunk?
Továbbá a baleset óta ment 130E km-t. Nyilván nem esett szét. Tehát biztos szar, ugye?
Amúgy meg minden használtra először költeni kell. Van, hogy többet, van, hogy kevesebbet, de mindegyiken lehet javítani, sőt, soxor kell is. Nem mindenki olyan gazdag, hogy azért adjon ek kocsit, mert megunja. Tudom, itt a többség ilyen, +minden hegesztés festés szerelés tervezés szakértője, akit nem basznak át holmi roncsokkal. Tudom. Az ügyfeleim 80%-a ilyen szakértő. A maradék 29% a fizetőképes kisnyugdíjas, aki még tudja, hogy javítani nem bűn, sőt, megéri.
13 vagyok
A maradék 20%...
Mellé ütöttem... Van ilyen.
Nem matekból vagyok ilyen gyenge
#15
Ha még van a megfelelő szerszám, akkor lehet olyat hegeszteni, mint a gyári.
A hajlított fém... Egy sárvédőt pl simán lehet egyengetni. Egy nyulvanyt szintén, persze minden sérülés és korrózió függő.
Viszont szinte mindent meg lehet venni előre gyártva, amit nem, azt egy jó lakatos kénytelen legyartani. Ezért ennyi a JÓ szakember bére.
Vannak ótvar javítások is, persze nem jellemezzuk a kollégát, viszont a szar munka helyreállitasa nyilván sokkal drágább lesz.
Na ilyenkor jön a mondat : a szomszéd faluban olcsóbb...
Válaszom : vidd oda, aztán úgyis jössz majd. Persze akkor minimum +50%. Mert a faxfej kolléga mondjuk nem vágja ki a korrodalt lemezt, hanem rálapol.
Tehát én simán megveennem. Ha törött is, de jó áron van, megéri. Használnám is, mert mi másért vennem meg?
Mindenesetre egy jó retegmero hasznos lehet, ahogy egy festő + lakatos segítsége is. Sok hibát laikus nem néz, nem lát, míg a szaki élből azt nézi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!