Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mazda MX-5 (NA) első autónak?

Mazda MX-5 (NA) első autónak?

Figyelt kérdés
Hátul hajtós, de nem túl erős autót szeretnék (főleg japán) első autónak, maximum olyan 2 millió forintig. Amikről tudok, azok a BMW-k (vagyonba kerül a javítás és gyökérnek néznek), Mercedes (gyökérnek néznek), kocka Volvo-k. Igen, tudom, hulladék Mazda, jajj rohad, az ilyenek ne írjanak. Első generációsat szeretnék, mivel bukólámpás és mivel 196 centi vagyok, lehet bele sem férnék az NB-be, mivel kisebb (bár lehet az NA-ba sem, de nagyobb rá az esély). Ebben az árkategóriában ahogy láttam, már vannak normális darabok. Kiszeretném rendesen használni az autót, bemelegedés után jópárszor tiltásig, hegyi utakra használni stb., viszont nem szeretném leélni sem, életem végéig szeretném megtartani az első autómat. Összességében mit gondoltok, jó választás-e?

2021. aug. 17. 13:03
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

Dehogy van kilőve, én pont mellette vagyok, ha ez az álomautó, vegyed. Mindenkit arra bíztatok, hogy ha a keret engedi, akkor vegye meg. Nem mindenki olyan, hogy az autó csak egy közlekedőedény, ami elviszi A-ból B-be. Nekem is álomautóm van, nem volt racionális döntés, de minden forintot megért. De ha csak azért választanád ezt, mert a többi, ami szóbajöhetne az előítéletek miatt van kilőve, akkor felül kell vizsgálni, hogy tényleg ez kellene-e. (És mi lesz, amikor úton, útfélen megbámulnak, mutogatnak, mert egy nem túl gyakori autóval csapatod. Nem mered majd elővenni, mert néznek? Azt is figyelembe kell venni, hogy nem csak sztereotípiák vannak, hanem az emberek és a többi autós is máshogy viselkedik veled) Én nem vagyok oda az MX5-ért, nem az én autóm. De megértem, ha valaki beleszerelmesedik.

Mondjuk nekem úgy tűnik, hogy nem is ültél még ilyenben, szóval ez az élményhajkurászás szerintem túlzó. Ki kellene próbálnod, hogy benne tényleg azt érzed, amit elképzelsz. Oké, hogy alacsony, könnyű stb. De egy pici, szűk autó. Beleülsz, aztán egy Golf GTI-be és rájössz, hogy igazából, nem is az az "élmény", ami neked kell. Az meg, hogy gyenge, de legyen hátsókerekes konkrétan értelmetlen dolog úgy általánosan. Egy átlag sofőr, közúton az életben meg nem közelíti, hogy kiautózzal a hátsókerék adta előnyöket. Értsd úgy, hogy elsőkeressel is ugyanazt a tempót meg tudod futni, csak placebo a hátsókerék. Nyilván ha pályanapokra jársz, az más tészta. De akkor meg nem a gyengeség lenne az első felütés.


Száz szónak is egy a vége. Menj el kipróbálni az MX5-öt, aztán vizsgáld felül, hogy valójában mire is van szükséged, és mit akarsz megfelelési kényszerként venni.

2021. aug. 18. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!