Mazda MX-5 (NA) első autónak?
szerintem tök jó sportautó
én az MX-5-ből a 2017 körülieket nézegettem pár éve, de végül másik gép mellett döntöttem, aminek nem volt különösebb oka, csak amit vettem, az jobban tetszett (ugyanilyen kétajtós kis sportautó)
Végülis megmagyaráztad magadnak, hogy miért lennél minden másban gyökér...
Egyébként, mondjuk Mercedes-ben mi lenne az alternatívája az MX5-nek?
Az meg, hogy a kihasználás a tiltásig forgatást jelenti, már no comment. Szerintem neked semmi nem való még. Vegyél egy tucatautót, amit olcsó javíttatni amíg ki nem fingatod magad alatt teljesen, aztán utána az MX5
196 centisen felejtsd el. Nekem 2020-as mx-5-öm van, ezekben jobban állítható az ülés és a kormány, szóval ezekben el lehet férni már. Van egy barátom, ő ilyen 190 centi körüli, aztán neki éppenhogy jó lenne, de azért már-már nem kényelmes, mondta.
Úgyhogy inkább a Toyota GT86-ot ajánlom. Az is jól megy, hátul hajt, ugyanúgy élményes autó. Az mx-5-öt nyilván nem veri meg semmi vezetési élményben, de a GT86 is nagyon mókás autó.
#3: Igen, pont ezért mondom, hogy jó lesz ezen a szinten egy tucatautó, aztán majd felnősz egy MX5-höz.
De csak címszavakban:
A BMW, Mercedes sztereotípiákat te gyártod magadnak, ugyanígy lehetne az MX5-re is elsütni egy csomó mindent, de nincs értelme, amikor érzelmi alapon keresel autót.
BMW, Mercedes kínálatában nem igazán van alternatívája az MX5-nek, annyival másabb karakter, tehát eleve nem is opció a két márka, ha ilyen kocsi kell
Semmi sem attól megy jól, ha üveghangon tiltáson járatod.
Száz szónak is egy a vége. Ha te nem tucat autót akarsz, akkor el kell engedni az ilyen külső tényezőket, sztereotípiákat, a vezetéstechnikai ismereteken (ami úgy tűnik csak elmélet) nagyon sokat kell még csiszolni.
BMW-nél talán az Z alternatíva lenne, bár tudom, nem ugyanaz. Nem úgy gondoltam a tiltásig nyomomot, hogy lemegyek a boltba kenyérért és tiltás alatt nem váltok, hanem úgy, hogy rendszeresen, amikor nagy a sebességkorlát vagy olyan úton megyek, ahol biztosan nincs senki, akkor kihúznám.
BMW-vel és Mercedes-szel az a legnagyobb bajom, hogy valamilyen szinten sztereotípia, ebben igazat adok neked, de Nógrád megyeiként (lehet az ország lakható részein máshogyan van), a BMW-sek jó 80-85%-a cigány (és most próbálok nem túlozni, de ahogy észrevettem, valahogy így van), akik sokszor csak megveszik a leélt BMW-t, jobban leélik, aztán tovább adják, a BMW-sek felé is sok embernek keserű szájíze van, engem meg sajnos túlságosan is érdekel, hogy mit gondolnának rólam, szóval nem akarom, hogy rajkodó hülyegyereknek nézzenek. (Mercedes-t is elég szép számban vezetnek cigányok, lehet ott is ők vannak a többségben errefelé.)
BMW-t és a Mercedes-t csak azért hoztam fel, mert azokról a márkákról tudom, hogy ebben az árkategóriában van első vezetőhöz mérten jó teljesítményű FR autójuk.
#7: És mennyivel jobb, ha egy égimeszelőnek néznek egy szappantartóban? :) Érded, na. Érzelmi alapon akarsz autót, de sztereotípiákban gondolkozol. Vagy el kell engedni ezeket, vagy tucat autót kell venni.
És igen, a Z is más karakter. Igazából ha az MX5 karaktere kell, akkor nincs értelme máshoz hasonlítani, pláne nem teljesen más típusokhoz, márkákhoz.
MX-5 sokkal ritkább autó és (szerintem) nincs is olyan rossz véleménye azt azt vezetőkről az embereknek, de értem mire gondolsz, igazad van, csak sajnos a megfelelési kényszer nagyon erős.
Ha viszont ilyen magasan biztosan ki van lőve az MX-5, akkor ötletem sincs, hogy mi legyen. Nagyon jó vezetési élmény (és japán származás) óriási plusz lenne, de a hátulhajtás a fő szempont. (Bár a Mercedes-ek nem tetszenek, csak a hajtás miatt hoztam fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!