Egy kis gyorsteszt,hogyan esik vissza a hatótáv a felére,6-8 perc alatt egy 20-30 milliós kocsi esetében. Megfelelő megoldás lehet ez,annak aki ennyi pénzt kifizet?
Tavalyelőtt/Covid előtt/ amikor a Düsseldorfi vásárból jöttünk haza,akkor 190-200 as tempóval jöttünk órákon át folyamatosan a német pályákon vissza.
Nem volt ilyen jellegű gondunk,hogy állandóan a tankot lessük.8-8,5 /100 km-rel haza lehetett utazni egy VW Passat CC-vel/benzines/ utaztunk hárman.
Én szurkolok az elektromos autók sikeréhez,de úgy gondolom ez egy megrendelőnek aki ennyi pénzt kifizet,lehet ez nem lesz megfelelő.
Úgy gondolom van még hova fejlődni az új technikának.
A gazdaságosság először kiválasztásnál dől el, utána a lábadtól függ. Nekem a 600-as kis cbr őrült módjára lámpától lámpáig kigyorsításokkal üzemelt, kora reggeltől késő délutánig már porzott a tank.
Maradjunk annyiban hogy más a katalógus adat, és a valóság.
Már engedtessétek meg,ez a kocsi pár perc alatt lemerül....Ez egy valósnak tűnő teszt,nem elméleti gyakorlat!
A német pályákon a pályarendőrség ha leállósávban kocsit észlel,és kiderül róla,hogy üzemanyaghiány okozta a leállását,még jól meg is büntethetik..
Nem tudok róla,hogy az elektromos autókra ez nem vonatkozna,csak azért mert elektromos. Ott a szabály az szabály.
Benzines passat 3 utassal 200-al 8 liter.
Nagyot mondó verseny van, vagy lemaradtam valamiről?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!