Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A drift pilóták miért nyomják...

A drift pilóták miért nyomják néha a gázt fékezést közben, illetve miért fékeznek bal lábbal is?

Figyelt kérdés

Most csinálom ezt jogsit, és ezt a kérdést feltettem az oktatómnak is, amire azt válaszolta, hogy ennek versenypályán sincs semmi értelme.

Tudom, hogy ez közúton felesleges és veszélyes is (talán még tiltott is), de akkor a "profi" driftesek miért így csinálják? Talán nem is annyira profik?



2021. aug. 15. 20:48
 1/8 anonim ***** válasza:
0%
Nem tudom hogy ezt hol láttad, de a drifthez kézifék kell.
2021. aug. 15. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
16%
Ez nonszensz valobam semmi ertelme. A bal labbal valo fekezesre talan van magyarazat, de fekezes kozben gazolni nyilvanvaloan hulyeseg. Talan csak veletlenul kapkodas kozben atcsuszik a laba a masik pedalra, biztos nem szandekos.
2021. aug. 15. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
87%

Amiért a rally pilóták is nyomják sokszor. Kell a magasabb töltőnyomás a fékezés után, ahhoz meg gáz kell.

A fékerő elosztás sem egyenletes a drift autóknál, az első fékkel tudsz még ívet korrigálni ha már gázzal nem megy, de akkorát meg nem fékezel hogy a 4-6-800 lóerőnek gondot okozzon a hátsófék fékhatása.


Valszeg a profi drift és rallypilóták teljesen hülyék ahhoz amit csinálnak, az oktatók valszeg mindegyiket körbeh*gyozná a versenypályán... :D


Az oktatók jeletős része f&szhülye a vezetéshez,sokan csak arra jók hogy a vizsgaútvonalakat megtanítsák..

2021. aug. 15. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
82%

#1-#2 miért válaszoltok, ha egyértelműen inkompetensek vagytok a témában?


Driftnél valóbam gyakran használandó a kézifék, (profi autókbam hidrós rendszer) de az üzemi féket is legalább annyit használják egy kör alatt.

Ezenkívül pedig gázfröccsöt adnak lassításkor, hogy visszaváltáskor ne essen a fordulat, és könnyebben elpörögjön a hátsó.

2021. aug. 15. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Tartják a feltöltő nyomását. Nem szeretik a turbólyukat, ezért fordulaton tartják, hogy ne lessuljon le a turbó járókereke.
2021. aug. 15. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
91%

Akik fel vannak pontozva, jókat írnak.

Még annyival egészíteném ki, hogy egy profi drift autóban kézi fékerőszabályzó van. Ha akarja a pilóta, a hátsó tengelytől el is veheti a fékerőt.

Például csúszás közben óvatos fékezéssel tud nagyobb szöget adni, vagy lassú pályákon kis tempónál is csúszásban lehet vele tartani az autót.

Youtubon van fent jópár videó ebben a témában.


Azon ne csodálkozz, hogy az oktatód nem tudja, nem érti miről beszélsz. Ő a közúti közlekedésre tanít meg, nem is kell tudnia.

2021. aug. 15. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
77%

Igen, az összes profi driftes, és rallyversenyző hülye


Az oktatód jobban tudja, hogy kell versenydriftelni

2021. aug. 16. 05:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Fent leírtak mindent.. Még annyit tennék hozzá hogy a youtube tele van videókkal ahol be van kamerázva a pedálgép, hogy mit művel a pilóta egy egy versenyautóban..
2021. aug. 16. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!