Miert van az 2004-es 1.7crtdi civicnél, hogy 100-110körül letilt és visszavesz a teljesítményből?
Újraindításnál visszajön az erő, azonban folyton ezt csinálja. Elvittem szerelőhöz aztmondta kormoljam ki nagy gázfröccsökkel, kormolgattam, meg csináltam, de ugyanúgy letilt.
Valakinek valami ötlet?










A CRTDI az VW-konszernes motor, ráadásul 2004-ben ha jól tudom még nem is volt, mert ragaszkodtak a PD-elemes megoldáshoz. VW motor pedig sosem volt a Hondákban amennyire tudom.
Ha a CTDI-re gondolsz, az már más! Ez az Isuzu alapú dízel, ami volt a Honda Civicben és pl az Opelekben is. A fenti jelenség jellemzően akkor fordul elő, ha valamelyik érzékelőtől tűrésen kívüli jelet kap a motorvezérlő, ezért vészüzemmódba rakja magát és adott fordulatszám fölé nem is tudod pörgetni a motort. Hogy melyik jeladótól jön fals jel, azt hibakód kiolvasás nélkül csak találgatni lehet. Ha nincs eltárolva, akkor akkor kellene nézni az élő adatokat, amikor épp jelen van a hiba, azaz tapasztalható a jelenség. Opeleknél például tipikusan a motortéri biztosítéktábla (UEC) kontakthibája tud ilyet produkálni, sok minden más mellett.





#2: 1.7 dízelmotorja nincs a VW-nek...
Egyébként el kell vinni egy normális szerelőhöz, kiolvasni a hibakódokat, aztán elhárítani a hibákat





További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!