Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért melegedik túl a simsonom?

Geryy kérdése:

Miért melegedik túl a simsonom?

Figyelt kérdés

Hello!

Szerintetek mi lehet az oka, hogy a Simsonom folyamatosan túlmelegedik?

Nem szoktam agyon nyúzni, általában kényelmes, negyedgázos tempóval járok.

Eddig kb 4-5 km-t tudtam megtenni egy melegebb napon. Mivel szivató nélül indult, gondoltam túl sokat kap, ezért a súbertűt eggyel lejjebb raktuk, így kb 7-8 lett. Még eggyel nem akarom lejjebb rakni, mert azt mondták az se jó, ha a lvegő túl sok, mert akk csak pörög, de nem igazán húz. Amikor túlmelegszik köhög párat, és megáll. Amúgy indul elsőre, de ilyenkor se rúgás, se tolás. Kicsit várok hogy hűljön, és megy tovább gond nélkül, míg ismét be nem melegszik. Gondolkodtam nagyobb hőértékű gyertyán, de már vagy 5-6 féle volt, és ugyan azt produkálta. A gyújtás gyári tirisztoros.


2010. aug. 29. 12:38
 1/10 anonim ***** válasza:

nem szorulnak a fékek még egy kicsit sem? Megfelelő olajat használsz?

A blokkon és a hengeren sem mind1 a kosz mennyisége.

Nekem a babettám csinálta ezt nagy melegben...

valószínű

mind1 hogy szivatóval vagy nélkül ,lehet hogy hidegen nem kellett volna menni vele,nálam szokott ilyen lenni. mindenképpen egy 5 percet járasd elindulás előtt , ha szivatóval ,ha az nélkül indul! ez segít majd!

2010. aug. 29. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Felesleges 5 percet járatni, elég ha max. 1 percet járatod, aztán el lehet vele indulni, lazán, light-osan.

Aztán mikor úgy érzed h bemelegedett lehet neki tépni.

Nézd meg mekkora fúvóka van benne, a bordákat takarítsd le a dzsuvától.

Egyébként simán rakhatod még eggyel lejjebb a tűt, hátha akkor jó lesz, nem biztos, hogy úgy keveset fog kapni.

Egyébként meg a karbi jobb oldalán( ha a motoron ülsz, akkor jobb), lesz egy kis csavar, ez a karbid típusától függ.

Vagy egy süllyesztett kis csavart találsz, amit csak kis csavarhúzóval lehet csavarni, vagy egy normál csavart, alatta rugóval.

Ez a csavar nem slégen felfele fog állni, az az alapjárat állító, hanem egyenesen.

Azt nagyon kicsiket tekerd kijjebb, miközben a motor jár.

2010. aug. 29. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, a hengert mindenképp letisztítom, a kiput is kikormolom, ott se legyen semmi felesleg. Viszont most olvastam, hogy lehet ez gyújtás, pl gyújtótekercs, vagy kondenzátor, valószínűleg ezeket is cserélem. A végeredményről majd beszámolok :)
2010. aug. 29. 13:45
 4/10 anonim ***** válasza:
Ha megszakítós gyújtásod van, az is túlmelegedhet, én is jártam így. Tekercseket átnézni, nem "lötyög"-e a vasmagon a huzal, kiskondit megnézni, cserélni. Megszakító: ha sokszor túlmelegszik, elmegy a hézag meg minden. Ha nagyon lilás a fémrésze, akkor csere.
2010. aug. 29. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

"felesleges 5 percet járatni"

Na ezt gyorsan felejtsd el!

Egy ideig én is ezt csináltam beindítottam feljöttem a sisakomért és már mentem is hát meg is lett az ára ezt körülbelül 3 hétig csináltam és a motorban az összes csapágyat ki kellett cserélnem!!!Megszorult az összes...

Hidegen soha nem indulok el vele többet...

2010. aug. 29. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Kondenzátort rakd hátra a szerszámosdobozba! Pannoniáinkon, Danuviánkon mi uigy jártunk, mint te!
2010. aug. 30. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

A kondenzátor extrém módon meg van halva.

Nekemis ez volt.

2 kilométert mentem vele negyedgázon, a hőfokmérőm, ami 120 fokig mér, kiakadt..

A gyertya lilára sült :D

Új kondi kellett (230 ft volt nekem a német)

2010. aug. 30. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

15:29

Persze ezt a nyárra mondtam, mikor nincs -20 fok.

Teljesen felesleges, sőt terhelés alatt melegszik a legjobban.És elindulás után nem szabad egyből nyelelni, persze az üzemi hőfokot meg kell várni.

Egyébként az olajtól is függ.

2010. aug. 30. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
egy komplett motorfelújítás , full széthuzzák , uj szimerigek csapágyak, kopó alkatrészek , meg hengerfúrás új dugó, kb 10 , 13 ezer forintba lesz, meg Normális olajjal, full, minimum fél szintetikus legaláb 1500 Ft os olajjal, vagy 2000 ezer forintos olajjal, és olyan jólesz hogy else hiszed,
2010. aug. 30. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat :)
2010. aug. 31. 08:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!