Hogy tudom kikötni az indításgátlót?
autó elektronikát tanulok (nagyrészét önerőböl mert suliba a 0 és a semmi között van az oktatásunk)
pár éve már volt valami baja az immonak akkor meg lett csináltatva de most megint besz4rt. mivel ezt "tanulom" magamnak akarom kikötni +nem nagyon engedhetem most meg magamnak a szervízt
valaki tudna segíteni ebbe, csak annyit hogy be lehessen indítani?
esetleg valami anyagot küldeni róla? (angol nyelvű is jó)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
na jó lebuktam.. megfogtál, tényleg kockáztatni akarom az amúgy elég jó kilátású jövőmet ilyen f4szságokkal mert a suzukim megadta magát és buszoznom kell
aki lakatosnak tanul az meg csak betörő akar lenni
aki meg fegyvertartásit akar az meg terrorista
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az immonak pont az a lényege, hogy nem tudod megkerülni.
Javítani/cserélni lehet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A kb. 2000 utáni autóknál az egyik elektronikus modul megkapja azt a jelet, amit a kulcsban levő transzponder visszaad. És közli a motorvezérlő kompjuterrel, hogy OK, mehetünk. Nem tudsz semmit áthidalni, ha a kompjuter sztrájkol.
Szakszervizben lehet, hogy ki tudják törölni a kompjuterből a kulcsok azonosítóját. (A Ford-nál legalábbis így van.) Akkor az elektronika nem vár semmilyen jelet és bármilyen kulccsal elindul.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Végre valaki leírta, hogy nem egy átköthető alkatrészről van szó.
Ha nem látja a feltanított kulcsokhoz tartozó chipet, nem fog működni. Az önindító teker, mert a gyújtáskapcsoló mechanikusan záródik, de ennyi. Vagy újratanítod, vagy vezérlőt cserélsz.
Minél újabb egy autó, annál több vele a szívás, egy CANBUS-os autónál már a klasszikus feszültség- és ellenállásméréses módszerekkel sem mész sokra a hibakeresés során, legfeljebb azt látod, hogy az adott egység kap-e tápot, és mondjuk a kimenetén (ha lámpáról van szó) a LED-ek megkapják-e a feszültséget. De ha nem, akkor a miérthez már kevés lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!