Audit ennyiből?
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy havi 40-50 ezer forintos költéssel meg engedhetek magamnak egy audit?
1.6-2.0 benzines motorral nézném, max 1 millióért.(1999-2004) És pik pak havi 40 ezer forintot költenék nyugodtan az autóra. Persze kivétel az üzemanyag. Persze ha nincs gond vele, félreteszem. Ez éves szinten 480 ezer. Elég lehet, vagy esetleg nézzek más autót?
Nekem haverom pár éves példája jut erről az eszembe. A4, mert ugye az kell, pedig volt egy totál jó G Astrája. Na mindegy meglett az A4, pontos árat nem tudok de az is ilyen 700k-1 misi közötti volt, igaz TDI, de az se fontos most.
A fontos része az, mikor 600 ezres kölcsönt kellett felvennie, mert a fél hátsó felfüggesztést, meg pár egyebet cserélni kellett a papíron tip-top kocsiban, ráadásul műszakin fogták meg.
Aztán más kérdés, hogy rá egy évre össze is törte, de ennyi benne a lényeg, ott a plecsni az orrán, biztos van csaj akinek ettől nedvesedik, de attól, hogy 20 éves, az alkatrészért ugyanúgy meg kell fizetni azt a felárat, csak mert A4-hez van, aztán közbe lehet maga az alkatrész meg grammra ugyanaz, mint egy VW-be való, csak a cikkszám más...
Értem. Van benne valami, bár akkor lehet hogy elhalasztom ezt a dolgot, és ha már audit fogok venni akkor lesz, mikor sokkal többet tudok majd nyugodt szívvel rálocsolni.
Milyen alternatívákat tudtok A3-A4 helyett? Esetleg octavia, seat toledo, vagy talán mazda 6?
#4 A Focus hátul több lengőkaros, igen, de elől hagyományos egy lengőkaros, cserélhető szilentekkel. A hátulja valóban tud költséges lenni a Focusnak is, de egyrészt nincs olyan drága, mint az Audié, másrészt sokkal könnyebb a felújítás, szóval kevesebb a munkadíj is, harmadrészt a Focusnál legalább csak a hátulja miatt kell aggódni, az eleje miatt nem.
Mellesleg az Audi gömbfejes lengőkarjai helyett a Focusé szilentesek, így sokkal tovább bírják. Szóval ha összegezzük: a Focus csak hátul bonyolult, ott sem annyira, ott is olcsóbb és ott is ritkábban kell rá költeni. Úgyhogy fenntartási költségeket tekintve közelébe sem ér a Focus az Audiknak.
Ja és alternatívák: hát nézd, attól függ mit szeretnél. Volkswagen konszernen belül mindennel jobban járnál, mint az Audival, kivéve talán a Passatokkal, mert azok is mocskosul le vannak élve.
Én személy szerint ajánlanám pont a Focust, egyesből 1 millióért patika állapotút lehet kapni és a havi keretedből játszva fenntartható. Kettesből 1 millióért közepes állapotút lehet kapni, szóval kezdeti kiadásra valószínűleg számítani kell, de utána az egyeshez hasonlóan megbízható. Az egyes Zetec motorjai egytől egyik kiválóak, a kettesből az 1.6 Duratec a legjobb, az 1.8 és 2.0 Duratec-HE viszont Mazda gyártmány, nincsenek az 1.6 szintjén, de azért azok is kimondottan jó motorok.
A Mazda 3/6 is lehet opció, a futóművét a Fordtól kapták, szóval arra ugyanaz vonatkozik, mint amit a Focusnál leírtam. Viszont mocskosul rohad a kasztni, szóval arra nagyon kell figyelni.
#18 köszi, de tényleg jobb ha nem audim lesz első autónak.
Az 1-es focussal nagyon szemezgetek, de azért nem 1 millióért. Nem az a célom hogy a lehető legjobbat megvegyem a legdrágábban, csupán működjön ahogy kell, és ahhoz bőven jó a 600-700 ezer forintos ársáv is
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!