Hogyan kell egy zsir uj (0 vagy 1 km-es) autot bejaratni?
#10
Az első 1000 kilométeren kímélni kell és kész. Nem azért találták ki, hogy szopassanak, hanem azért, hogy ne hulljon szét az egész 50 ezer kilométer után.
#11.
Pedig kb pont akkor jon el az elso szerviz ideje..na vajon miert?
Okes akkor menjel csak nyugiba 50-60al főuton de ha a kamionos bácsi dudál nem kell idegeskedni es akkor se vidd 2500 fölé csak 50 es 60al menk 1000 es 1300 fordulatot valtogatva.. bammeg
Ha igy hasznalod akkor a 6.sebessegi fokozatban sohasem lesz a kocsi..
Ember..
Abszolút nem így kell bejárati, fiúk. A bejáratás lényege, hogy 2000 és 5000 között mozogjon sokat a motor és kerüld a padlógázt. Csak szépen félgázzal mindent. A már meleg motort bátran lehet 4000 fölé pörgetni, de azért ezt persze kerülni kell. Ahogy a túl alacsony fordulaton való pörgést is. Ezt az első 3000 km-ben kell így, utána olajcsere és azzal meg is történt a bejáratás.
Én 75 lóerős autómmal is tudtam félgázzal pályára gyorsulni, szinte sosem padlóztam meg. Úgyhogy mindennel kivitelezhető ez.
A fékezésnek semmi köze sem a motorhoz, sem a bejáratáshoz, úgyhogy nyugodtan taposd a féket, ha kell. Ellenben a gázpedált ha lehet soha ne nyomd le fullra.
#15 kispályás vagy
Én hajtom mint az alatt akarmilyen kocsi legyen nem vagyok en nyugdijas verjem a szatokba
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!