Hol keressem a hibát, ha az autóban a klíma nagyon melegben kikapcsol?
Egy 2002es Volvo V40 az alany. 30 fok alatt még úgy nagyjából jól működik, illetve akkor is, ha közúton megyek. De, ha város, vagy sok az állás, akkor meleget fúj.
Gáz mennyisége elvileg jó, azt mérték. Hűtő lamellák teljesen jók. Csomószor van, hogy megyek a pályán és jól hűt. De bent a városban, vagy pirosnál állva megall a tudomány.
Segítsen valaki kérem, egyik szervizbol a másikba dobálnak, egyik klímásra mutogat, másik autovillamossagisra..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
+1
Nekem is ez ugrott be. Nem indul el a klímahűtőnél a ventillátor és lekacsol, ha már nem tudja elvinni a hőt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Lehet akár a hűtőventi is, de én közel sem gyanakodnék arra első körben.
Azt mondtad mérték a gáz mennyiséget. Ezt hogyan tették? Mert mérni konkrétan nem lehet. Gázmennyiséget csak úgy lehet megtudni, ha klímagéppel leszívják és a gép megmondja, hogy mennyi volt benne. Ezután le kell vákuumolni a rendszert, majd feltölteni a gyárilag előírt mennyiséggel. Ha nem így történt, akkor felejts el mindent, amit ők mondtak, helyette menj el máshová ahol klímáznak és tudják is mit csinálnak. Ez legyen az első. Ha ezt megcsinálták és utána sem jó, akkor lehet tovább keresni a hibát, de amíg ez nem történt meg, addig felesleges bármi mással foglalkozni.
Elindul meg forog is a ventilátor, de nem folyamatosan. Tehát megall, vár egy picit, majd ismét forog. De állítólag vannak ilyen fajták, akiknél nem folyamatosan forog a ventilátor.
Szárítópatron csinálhat ilyet?
Amire még gondoltam, hogy koszos a rendszer? De akkor miért csak nagyon melegben.
Elvileg töltöttek rá annyi gázt, amennyi szükséges. Akkor valami gépet ráraktak, és grammra pontosan megnézték, hiányzott pár grammm belőle, akkor töltöttek rá. De nem lett jobb. Ugyanúgy kikapcsol melegben. Most is jöttem vele főúton, egészen addig jó volt, amíg nem álltam meg 2 mpre a pirosnál.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"megall, vár egy picit, majd ismét forog"
Ez nem igazán az egészséges rendszerre vall.
Most nézzük komputeren. Egyes ventilátor fokozat nem indítja a ventilátort.
2 es megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!