A Skoda 1203 miért volt népszerűtlenebb itthon mint a Barkas?
Figyelt kérdés
2021. júl. 27. 17:42
1/8 A kérdező kommentje:
csehszlovák gépeket kevésbé szerették a kisbuszos tulajok?
2021. júl. 27. 17:43
2/8 anonim válasza:
Én árkülönbséget gyanítok. Mellette a barkas egyszerű volt mint az u-szög. A korbeli skodáknak meg hűtés problémáik voltak, már a személyautókból kiindulva.
3/8 anonim válasza:
Barkasból nagyságrendekkel több volt, ahhoz lehetett könnyebben hozzájutni.
4/8 A kérdező kommentje:
fura ez mert pl én 29 év alatt mióta vagyok nem láttam ZUKból sem busz változatot élőben pedig ha más nem, gyerekkoromban még volt létjogosultsága, igaz az UAZnak is volt kisbusz változata, de az inkább ilyen military terepjárós vonal
2021. júl. 27. 18:05
5/8 anonim válasza:
Az nem military volt hanem vörös hadsereg. 🤣
6/8 anonim válasza:
A Barkasban több hely volt pakolni és a motorja is egyszerűbb volt, mint a Skodáé, ezért kevesebb volt, ami elromolhatott. Na és 175 ezret gyártottak belőle, a Skodából meg csak 70 ezret és az otthon náluk meg is vették.
7/8 anonim válasza:
anno nem keresleti hanem kínálati piac volt
Azt vehetted csak ami volt
Barkas volt itthon, skoda kisbusz meg nem
Ilyen egyszerű
8/8 anonim válasza:
Barkas egy igásló volt, ha nem gyilkolták még megbízható is.
A Skodából kevés volt, de azt a keveset is szidták. A budapesti temetői alap "pompakocsik" is Skodák voltak, de volt velük bőven dolga a temető saját belső autószervizének.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!