Két ütemű Barkas kisbusz nagyon megpakolva volt ahová nem tudott eljutni gyenge teljesítmény miatt?
Tekintve, hogy öreg korára előszeretettel használták ácsok, kőművesek, egyéb fizikai munkát végzők igen, ez simán előfordulhatott, pláne ha az utólagos katalizátort is megkapta a motor. Egy 20%-os emelkedőre helyből valószínűleg nagyon nehezen vagy egyáltalán nem tudna felmenni egy lestrapált, megrakott példány.
Ezt írom annak ellenére, hogy mikor nálunk hajtott fel ilyen meredeken egy kőműves brigád ők még pont ki tudtak menni, de nagyon necces volt, ki kellett szállítani az utasokat, hogy felmenjen az emelkedőn.
hülyeséget írt a 2 es
simán felment olyan emelkedőn ami asztfaltozott volt és más autók fel tudtak menni, max annyi hogy vissza kelett váltani 2 esbe vagy akár egyesbe is.
Bebaszna ha csak sík útra gyártottak volna egy kisteherautót:D
Amugy a Wartburg motorban volt nyomaték bőven.
A postán hajtottam ilyet 1997-ben, a XII kerületben telepakolva csomagokkal elég tréfásan ment fölfele.
Szinte minden nap másikban ültem, volt, amelyik ment mint a mérgezett egér, és volt, amelyik még lejtő lefele is szenvedett. Hatalmas különbség volt közöttük, 3 megszakítós gyújtás, gagyi karburátor, keverékolajozás, brrrr.
Barkas az még oké, de az Uaz kisbusz, Apu mentős volt még a huszas évei közepén és mesélte, hogy mivel Pécsen dolgozott a Mecsekbe volt oly sztori, a szirénázó Uaz üwntőt lehagyta a kerékpáros. :D pedig nem kezők vezették akkoriban sem a mentőket, kvázi vezetéstechnika rendben volt.
21/F
üwntőt az a mentő akart lenni.
21/F
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!