Mit kell megnézni egy 98-as 1.9TDI Vw Passat vásárlásokor? 400000km-el.
Az első háromtól kérdezném, hogy ha már ez szóba sem jöhet, mit vennének helyette ebben a kategóriában és árban?
Kérdező, nyilván öreg, sokat futott stb. Vigyél hozzáértőt. Hiába jó konstrukció, már öreg, el van használva. Meg kell nézni, hogy ne rohadjon nagyon, ne füstöljön kéken és hasonlók, aztán a szerelő látja a többit úgyis
Rettentő öreg autó rettenet sok km-el.
Nem fogsz találni olyat ami nincs szétrohadva. Mindenképp friss műszakist kell venni, mert lehet a következőn már nem fog átmenni.
Haver már járt úgy, hogy 350 ezerrel volt hirdetve aztán a motortérben megtalálta a papírt, hogy 520 ezernél volt vezérlés cserélve. :D
#4 23 éves autót semmiképpen sem, kivéve, ha gyűjtő vagyok. Ha egy 23 éves autóban 400e km van, akkor azt rendszeresen napi 10-20 km-t használták, szóval lóg a bele, nem kapsz hozzá eredeti alkatrészt, sőt már a bontóban is ritkaság (egy 4-5 éves 400e km-es autó valószínűleg pályán futott heti szinten 1000-2000 km-t egészen más igénybevétel, összehasonlíthatatlanul kedvezőbb üzemeltetés).
Az árról nem esett szó, de végül is pár százezerért akár meg is lehet venni, de bármilyen probléma esetén irány a bontó...
#6: Azért ez elég túlzó. Egy Passat-hoz, de bármilyen 20 éves némethez megkapsz bármit újonnan is. Nyilván többnyire utángyártottat, de ez sem gond feltétlenül.
De a kérdés adott, 600-700k körül lehet épkézláb Passatokat kapni. Ennyiért ekkora autó ami nem ilyen öreg, nem ilyen sokat futott és nagyjából tudja ezt a színvonalat, felszereltséget stb. Pár százezerért bármi más is csak a következő műszakiig húzza ki jó eséllyel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!