Miért vannak sokan kiakadva az új autók árain?
Az autóiparban nagy háborúk folytak, és folynak. Eu-ban az a kérdés szerintem, hogy meddig tudnak ellenállni a kínai terjeszkedésnek. Szerintem olyan kocsikkal, amik biztonságosak és tartósak is egyben, nehéz lesz árversenyt nyerni Kínával. Valószínűleg szeretnék a nagy gyártók elérhető áron adni a modern fejlesztéseket, amikre a Közép-európai használtvásárlónak semmi szüksége, de annyira drága lett minden, hogy nem megy olcsóbban.
Ha egy országban nincs valós árverseny, ott lehet szemtelenül drágítani. A Balaton jó példa erre: gyenge előszezon után méregdrága minden a büfében. Illetve régen, amikor még nem voltak olcsó szervezett görög/horvát utak, és jöttek a németek is, drága lett a Balcsi. Beindultak a buszos turnusok a görög panziókba, mindjárt olcsóbbak lettek a balatoni szálláshelyek. Most bizonytalanabb volt a külföldi nyaralás a pandémia miatt, meg lehet nézni a balatoni árakat.
Így mehet ez a magyar új autó piacon is: a nagy vevők nem a családok, nyugdíjasok. A cégek veszik az új autót, flottakezelők, stb. Nekik majdnemhogy mindegy, mennyi az új ár, bekalkulálják a költségekbe. Mikor eljut a Kovácsékhoz a fehér Oktavia, akkor teszik rá a hasznot.
Így megy
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!