Egy sima, nem M-es BMW-t lehet sportautokent hasznalni?
Eléggé ideges lettem ezt olvasva:
“ Abbol kiindulva hogy az audi pont a quattro hajtassal nyert rallifutamokbol szerzett eleg nagy hirnevet eleg rohejes dolog hogy pont erre nem jok az autoi, nem?”
NEM. Mivel, hogy a quattro hajtásnak semmi köze nincs egy front vagy egy hátsó hajtású autóhoz. Igen elég sokmindent köszönhet a quattronak. De ne hasonlistuk már össze ezeket. Ezt csak olyan hasonlítja össze akinek fogalma sincs az autók világáról. Egy rallyn minden kereket hajtani kell a maximális nyomatek leadas és tapadás miatt, hiszen ez tolja előre és adja a tökéletes kontrollalhatosagot már amennyiben lehet annak nevezni egy rally közepette. Egy hátsó kerekes bimmer meg neki menne az első fának, mert nem arra van kitalálva. Szóval visszatérve én is láttam azt a videot és ahogy láttam hogy driftel vele pont az futott végig az agyamon hogy hogy durran szét a váltó és a hajtás, sikerült is neki. Poén, hogy nem is tudom talán 40 milliót elköltő emberek ilyen buták legyenek. Egy quattro ott fog előnyt szerezni ahol a BMW és a Mercedes sehol. Kanyarban verhetetlen, vizes úton szintúgy, és látni rengeteg videot meg, hogy hóban kihúzza a buszt és a kamionokat, illetve a Q7 milyen hajmeresztő dolgokat tud suv mivoltahoz képest komoly terepen. Míg egy BMW bír 180at az Anna Völgyi kanyarban az M0-án, addig egy quattro 220 is kirazza a kisujjabol. Persze nem azt mondom, hogy szar a BMW de az másra való meg egy Audi is. Persze megy mind a kettő nagyon jól egyenesen, de mindkettő pont másra jó mellékesen
Mert teljesen másra van tervezve megismétlem. Nézz meg egy BMW-t és egy Audi-t kívülről közük nincs egymáshoz már csak latasbol. A hajtáslánc teljesen más, hátsó kerékre kapcsolast nem tudom értelmezni. Tegyük fel csinálna csak hátsó hajtasut az Audi. Teljesen más lenne az autó mind kívülről mind alulról. Teljesen más aerodinamika érvényesül mindkettőnél. Minek csinálna? Így is tökéletesen működik, és mi vagy te profi versenyző, hogy te állítani szeretnéd a %-okat?:)
Nem véletlenül van úgy ahogy van, így is verhetetlen konstrukció. Másrészt én egyébként abban se látok értelmet, hogy kapcsolható összkeréknek mi értelme van? Ha azzal kéred akkor azért kéred, mert kell, vagy mert biztonságosabb, de ez együtt is járhat...szóval nem tudom miért megy az Audi fikazasa, na mindegy. Mellesleg a nevetséges xDrive-os BMW hajtás az egy jo drága badge hatulra. De azon kívül nem mondom, hogy egy hangyanyit nem biztonságosabb, de nyomába se ért, és nem is fog tudni a quattro hajtasnak:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!