Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy sima, nem M-es BMW-t...

Egy sima, nem M-es BMW-t lehet sportautokent hasznalni?

Figyelt kérdés
Gondolok itt pl egy 540-es bmwre, ami nem M-es, de kb 350 lo. Vagy ezek olyan hasznavehetetlenek mint az Audik? Jo autok azok is, de barmi extremebb dologra nem alkalmasak, csak arra jok hogy egyenesben nyomja az ember a gazt, lattam videot hogy a csavo korbe korbe farolgatott es egyszer csak elpukkant a zsir uj RS audi, es a kommentelok meg a sofort hibaztattak, mert hogy ez nem erre valo ... Viszont az M es bmwvel meg az autoteszterek is eloszeretettel driftelgetnek, meg palyaznak. A sima bmw mikre kepes?

2021. júl. 18. 18:45
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

"A sima bmw mikre kepes?"

Le enni rólad a gatyát is.

"es a kommentelok meg a sofort hibaztattak, mert hogy ez nem erre valo ..."

Igazuk volt.

2021. júl. 18. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

Abbol kiindulva hogy az audi pont a quattro hajtassal nyert rallifutamokbol szerzett eleg nagy hirnevet eleg rohejes dolog hogy pont erre nem jok az autoi, nem?


Most tegyuk felre a bmwk fenntarthatosagat, a kepessegeikre lennek kivancsi.

2021. júl. 18. 18:59
 3/13 anonim ***** válasza:

Új “Sima” 540i-t nem sokan vesznek azért, hogy kilinccsel előre baszassák az első körforgalomban. Ez inkább a padlógázon közlekedő 316i compactosokra jellemző, akik jól lehúzzák a márka megítélését.

De kérdésedre válaszolva, amit kifejezetten utcára gyártanak, az nem versenyautó. Persze az M-es BMW-ket meg az AMG Mercedeseket örömmel viszik a tulajok pályára, de elsősorban ezek feleslegesen erős utcai gumival, légrugóval, meg még 200 kilónyi extrával rendelkező autók (pl M550i), amelyeknek a célja nem a versenyzés, hanem a luxus és a sportosság ötvözése. Ezzel szemben a “vérbeli” sportautó könnyű, puritán belsejű és kőkeményre hangolt futóművű (pl. Lancia Deta Integrale, Lotus Exige).

Azoknak a kommentelőknek meg igazuk van, utcán normálisan kell közlekedni.

Üdv, egy indexelő BMW-tulaj

2021. júl. 18. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
hat, jelenleg nincs 35 ezer eurom amiert kapnek egy 1 eves 540i-t, de keresek ugy, hogy talan egy ev mulva lesz, es az M-es bmwk 1 evesen ilyen 60 ezer korul mozognak. Szoval ha tudna azt mint egy m-es, kevesebb loerovel es 30 ezer euroval olcsobban, nekem megfelelne, de ha olyan mint az audi hogy csak azert 350 lo hogy a palyan tudjak flancolni azert mar nem. A direkt sport, palyaautok mint a Gumpert Apollo es hasonlok meg milliardosok jatekszerei, nem az enyem
2021. júl. 18. 19:17
 5/13 anonim ***** válasza:

Meg fogsz lepődni kérdező, de az igazi M-es BMW egyenlő a sportautóval.


Attól hogy az E46 316i-re rá nyom valaki egy M emblémát meg max egy első lökhárítót még nem lesz M-es BMW.

2021. júl. 18. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

#3 vagyok

Ha főként mindennapi autónak használnád, nehogy M-eset vegyél, városban 25 liter alatt ritkán jársz el, és minden úthibánál megbánod, hogy ilyet vettél, mert szétrázza a vesédet is.

Neked való autó szerintem egy M550i/M550d, ha nem akarsz lemondani a sportosságról (400+ lóerő), 40-45 ezer eurókért nagyon szépeket találsz. Én 2 éve hozattam be egy G30 540d-t, és egyszerűen imádom. 320 lóerő és a bőven 600 Nm feletti nyomaték még talán túl sok is, de minden nap élmény vele menni. 130-nál olyan, mintha más autóval 40-nel mennél. Amire figyelj, adaptív lengéscsillapítást kötelező kérni ezekbe, a rugózása tényleg elképesztő lesz vele: ha akarom felkeményíti a futóművet, mint egy M-es modellnek, ha átkapcsolom Comfortba, akkor meg úgy ringatózik, mint egy 750Ld.

2021. júl. 18. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
#6 koszi a tanacsot. Akkor ezek szerint sportautokent is lehet hasznalni, es napi hasznalatra is?
2021. júl. 18. 20:13
 8/13 anonim ***** válasza:
Szerintem akár lehet mindkettőre. Jóval gyengébb autókat is kivisznek versenypályára. Lehet, hogy inkább utcára való, de 1x-2x szerintem mindenkinek el kellene menni egy pályára, és megnézni mit tud. Mondjuk ha hobbiként tekintesz erre, gyakrabban járnál ki, nem árt hozzá való gumi stb. ezek még plusz költségek, de gondolom ezekkel nagyjából tisztában vagy.
2021. júl. 18. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:
igen, pont ezert is erdekelne hogy birnak-e a palyazast, vagy hogy alkalmasak-e, vagyis van-e bennuk sperr difi gyarilag, olyan fekek amik egy kor utan nem szallnak el teljesen, a hutorendszer birja-e a terhelest,kilehet-e kapcsolni az osszes elektronikus segedrendszert stb ... Meg ahogy neztem csomo x-driveos, vagyis osszkerekes, valamelyik tesztvideoban mondtak hogy van allitasi opcio, es akar az osszes nyomatekot hatra lehet kuldeni es akkor hatso kerekeskent fog funkcionalni, de nem tudom hogy M-es bmw volt e a tesztben, vagy sima. Palyazasnal ez is fontos lenne, de csodalkoznek ha ez a sima modelleknel lenne.
2021. júl. 18. 22:04
 10/13 anonim ***** válasza:
100%

"olyan fekek amik egy kor utan nem szallnak el teljesen"


Bereznay Dani m4-ese azt nem bírta a hungaroringen, hogy felváltva ment hűtő és gyorsköröket, szóval a fékekre nagyon figyelj oda, azokon nem éri meg kockáztatni.

2021. júl. 19. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!