Miért pörög többet a motor?
Sziasztok az lenne a kérdésem, hogy vezérlés csere előtt 500-600-al körülbelül kevesebbet forgatott a motor konkrét példa 130 km/h-nál most 3900 körül forog korábban pedig 3400. Ez mitől lehetséges?
Köszönöm előre is a segítséget!





Akkor vagy kicserélték a váltót, vagy mégis csúszik a kuplung.
9 ha jobban terheled az autót, attól nem változhat az áttétel. Ez amit írsz max a hagyományos automatásokra igaz, ahol folyamatosan valamekkora csúszás a rendszerben.





"kézi 6-os váltó van a kocsiba és nem csúszik a kuplung. A tény fennáll, hogy 130km/h sebességnél gyári vezérléssel 3400 körül volt a fordulatszám merő most pedig 3800 körül van."
Ha ugyanabban a fokozatban vagy, akkor vagy a sebességmérő vagy a fordulatszámmérő másként mér, mint korábban.
Vagy rosszul emlékszel.
Az, hogy kicserélték a váltódat, teljesen valószínűtlen. És a valódi fordulatszám és a sebesség arányát a fokozat és az utána következő fix áttételek szabják meg.





"a valódi fordulatszám és a sebesség arányát a sebesség fokozat és az utána következő fix áttételek szabják meg."
És ennek semmi köze a motor erejéhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!