Simson kopott henger tünete lehet az, hogy ingadozik az alapjárat, valamint csak magas fordulaton él a motor?
Az jó..
Pedig 2 karburátorral is próbáltam, de ugyanez a jelenség..
Szimeringek újak mindenütt.
Gyújtás jól van belőve.
Egyéb tipp?
Igen, próbáltam egy NGK B8HS-sel és most jelenleg egy Brisk N14-es van benne. Mind kettővel ezt csinálja.
Nem is tudom, egyszerűen beállíthatatlannak tűnik az alapjárat.
Hidegen még viszonylag van, melegen már egyáltalán nincs és meg kell állnom tekerni rajta. Ekkor jó, de másnap hidegen meg szétforogja az agyát a gép, ha leveszem, akkor melegen nem lesz szintén.
El lehet vele szórkazni, de ez a alacsony fordulatnál / sebességmél rángatás, meg hogy majdnem csutka gázzal kell vele közlekedni, az egy kicsit aggasztó és idegesítő.
Világítást kapcsold ki, úgy is érdemes megnézni- lehet az "elektromos rendszerben" van a baj.
Én még talán arra gyanakodnék, hogy alacsony fordulaton kihagy a szikra.
Ez fakadhat abból is, hogy a gyújtótekercs, transzformátor már nem az igazi (ha s50 akkor ugye ott egyben van a kettő) vagy pedig a kondenzátor is lehet a ludas. A megszakítókalapácsok nincsenek "beégve"?
Nem tudom kikapcsolni, maximum kikötni, mivel N-es kivitel.
Új minden a gyújtásban a lendkerék és alaplap, valamint világító tekercsek kivételével.
Megszakító sincs beégve, de elbizonytalanítottál, meg fogom nézni.
Előző voltam, érdemes lenne a világítás kikötni próbaként....
Egyébként milyen simson s50(star,schwalbe), s51?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!