Hogyan kell fényszórómagasságot beállítani?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
mondjuk nem egyszerű olyan vízszintes placcot találni, aminek a végében még fal is van.
Itt cm-ekről beszélünk, 1% esési szögről, még egy mélygarázsban is 1-2% lejtések vannak.
Szóval tényleg menni kell jópár próbakört is hogy ellenőrizd hova világít.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
“ Az utastéri állítót a legmagasabb állapotba tegyed.”
Ok, de írta, hogy nem működik. Akkor?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
7 centi 5 méterre az észszerűen hangzik. Az akkor jó, ha a megpakolt autó 1 centit ereszkedik a hátsó keréknél. Mert a 2,5 m tengelytáv kb fele az 5 méternek.
Egyébként a végső ellenőrzést érdemes menet közben megtenni. Pl. autópályán a belső sávban a fénycsóva jól megfigyelhető az elválasztú szalagkorláton. Ha enyhén ereszkedik, az jó.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez nem nagy különbség. Ha nincs megterhelve az autó hátulja, akár jó is lehet.
Most már csak közlekedés közben kellene ellenőrizni. Autópályán, ahogy írtam. Vagy sötét országúton 30-40 méterre látnod kellene magad előtt a világos-sötét határt az aszfalton. Az út jobboldalán levő fák, táblák, stb. nem jó ellenőrző pontok, mert az asszimetrikus fényszóró ott megengedett módon sokkal magasabbra világít.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!