Természetes, hogy ilyen forró a blokk (Simson s51)?
Fel lett újítva a blokk (50-es henger egyes túlméretre lett fúrva, csapágy és szimering csere).
Volt helyben járatva, most 1:40-es keverékkel megyek (motul 710) és valami baromi forró a blokk. Olyannyira, hogy a gyújtás és a kuplung oldali dekni süt..., konkrétan nem lehet hozzá érni sem.
Ez mennyire gáz? Érdemesebb lenne kisebb hőértékű gyertyát belerakni, pl 175? (Most 260-as van benne).
16n3-4 karbi van rajta, 72-es főfúvókával, a súbertű a 3. rovátkába van beakasztva.
Köszi a segítséget!
Az hogy süt nem jelent semmit, mert azt csak te érzed úgy.
Tapogass meg egy 90 fokos motort egy autóba és az nem süt , hanem leégeti a kezed.
Nem kell neki 1:20. Kisebb hőértékű gyertyával meg le fog rohadni az első 100 méteren.
Egyébként ilyen melegben teljesen normális. Az enyém 20 centiről árasztja a meleget 10km után. Én annyit érzek, hogy kicsit erőtlennek hat a szerkezet de lehet, hogy csak nekem volt ilyen tegnap.
Bejáratásról:
1:40 et használtam az első 100km ig utána váltottam 1:50 re. Bár az enyémben 41.00 es Keystone van sport főtengellyel + egy szujórezó. Nem igazán hajtottam a gépet akkor de mivel az alkatrészek nincsenek teljesen egymáshoz kopva nagyobb a súrlódás és ezáltal több hőt termel. Normális volt az ilyen fokú melegedés
Azt tudom javasolni hogy vagy reggel 6 felé menj el motorozni vagy este 7 körül. Eközött semmiféleképp mert rásülsz te is és a blokk is megolvad alattad 35-40 fokba.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!