Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » E12 Corollát lecserélni...

E12 Corollát lecserélni 190-es Mercedesre?

Figyelt kérdés
Szeretem a Toyotát is, de kevésbé izgalmas, illetve ezzel is mindig van valami nyűg. Mostanság a 190-es mercikben tudok elveszni….szerintetek megérné a csere?
2021. jún. 21. 20:18
 1/10 anonim ***** válasza:
82%
Mindenképp.
2021. jún. 21. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Ha veterán kocsit szeretnél, csak ajánlani tudom de kösd fel a gatyád. Mindennapi használatra amúgy meg egyiket sem.
2021. jún. 21. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Két totál más autó... Az egyik a 2000-es évek snassz hétköznapi Corollája, a másik egy 80-as évekbeli limuzin.

Ez a Corolla valóban nem izgalmas, bár a 190-es Merci sem kifejezetten, azonban ennél a Corollánál mindenképpen.


Mire használod a kocsit?

2021. jún. 22. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
78%

Ha bele vagy zúgva a Mercibe, akkor cseréld le. Az a legfontosabb, hogy jól érezd magad az autódban, és ha abban jobban érzed magad, akkor hajrá.

Jó autó mind a kettő. Mind a kettőből lehet találni elhanyagoltat és a jó állapotút.

Ha nem jön be, akkor még mindig el lehet adni a Mercit, és venni egy másik Corollát.

Csikós Zsolt nem rég tesztelt egy 190-est. Gondolom láttad. Ha nem, akkor nézd meg.

2021. jún. 22. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
92%

Pont akartam én is írni, hogy Csikósnak a Speedzone-on nemrég volt egy hosszú és tanulságos videója a 190-es Merciről, ahol elég sok jellemző hibára / érdekességre is kitér, must watch ha szereted a típust :)


Egyébként nagyon más ez a két autó...

Az E12 egy modern, rém unalmas kompakt, elvileg baromi megbízható a népnyelvek szerint, valójában nem te vagy az első akit hallok rá panaszkodni, hogy azért ez nem feltétlen van így.


A 190-es pedig egy veterán autó.


Napi használatra én 190-es Mercit nem tudok ajánlani, és semmilyen más ilyen korú autót sem, csak annak, aki megszállott. Ha te nem bánod, hogy egy ilyen régi autóval jársz annak minden velejárójával (relatíve lassú hacsak nem a legnagyobb motorokból válogatnál, nincsenek benne a modern extrák - még elektromos ablakosat sem könnyű találni, nemhogy klímásat, szervósat, stb, amik azért a hétköznapokban nem ördögtől való dolgok.


Én mondjuk megértelek, W201-em nem volt soha, de veterán vasakkal sokáig jártam napi szinten (BMW E28, Skoda 120L, Mercedes W114). Aztán beleuntam. Hobbiautónak sokkal kellemesebb, és akkor nem vész ki belőle a különlegesség, amikor egy szép napon beleülsz a szürke modern vas helyett.


Szóval nem lehet erre mondani, hogy megéri-e vagy sem. Objektíven nézve nem.

2021. jún. 22. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

Igaza van az 5-ösnek. Két autó kell!

Kevés olyan kocsi van, ami egyszerre tud jó hobbiautó és napihasználatos, munkábajárós kocsi lenni.

A Toyota ki fog vinni a világból, a Mercivel majd szeretsz túrázgatni hétvégén.

Esetleg költséghatékony lehet, ha veszel egy E11-et(ami sztem még jobb is, mint az E12) és mellé pedig vmi öreg járgányt.

2021. jún. 22. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Köszönöm mindenkinek! Napi munkába járáshoz használnám, néha egy kis éjszakai városi kocsikázás, szüleimhez vidékre leugrani kb. 180 km oda-vissza.


Két autót nem akarok azért, sajnos a parkolással és tárolással lennénenk gondjaim.


Az E12 olyan híresen jó hogy beveri a 2,5-3L olajat 1000km-en, pályán nem merek vele menni mert annyira eszi, meg különböző fordulatokon néha ilyen csörgős hangja van, 20.000 km alatt 4 gyújtótrafót zabált meg, 3 személlyel a 97 lovas motort parkettázni kell folyamatosan annyira nincs ereje. A 650-750-es alapjárat meg olyan mintha valami 256-os ikarusban ülnék úgy ráz. A kínálat közepéről választottam, szóval nem a legolcsóbbat…persze 900-1M Ft körül biztos problémamentes lenne, de ennyiért hasonló évjáratú más márkából szintén lehetne jót kapni, ez már azért nem a Corolla érdeme. Ha őszinte leszek, még most kéne egy motorgenerál+a karosszéria itt ott problémás, úgy ez a sztori 450-be állna meg.

2021. jún. 24. 09:28
 8/10 anonim ***** válasza:
Az E12 ZZ motorjai nem a legjobbak valóban. Nem is értem, hogy miért nem folytatták a 4A, 5A, 7A motorkódúakat, amelyek viszont nagyon is jók voltak. AZ E11-ek nagy részét még ezekkel szerelték.
2021. jún. 24. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Igen, az E11-ről én is jókat hallok, rohadás nem igazán jellemző ott, a motor is korrekt, és viszonylag egyébként kényelmes is:)


Ja és az E12-vel nem merek dombos vidékre tévedni. A Hármashatár hegyen ami kilátó van, egy oda fel-le kocsikázás kikészíti az autót. Amin leérek a hegyről sík úton 2600 fele megtorpan az autó és hiába padlózom hogy menjen nem megy a fordulat, 4. sebesség után nem tudom feljebb kapcsolni mert 5.-ben megfulladna valszeg. Ilyenkor meg kell állni, leállítani az autót és várni egy fél órát, utána lehet csak tovább menni vele. Hibakódot/lámpát nem dob rá…toyota megbízhatóság:))

2021. jún. 24. 11:12
 10/10 anonim ***** válasza:

Azért egy 20 éves autónál előjöhetnek a gondok. Kollégámnak volt 190-es Mercije, sokat szenvedett vele és túl is adott rajta.


Ezek szerint 1.4-es Corollád van. Attól azért ne várj sokat, az 1.4 városba való.

2021. jún. 24. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!