Egy ilyen Mercedesre rámenne az összes pénzem, vagy nem lenne akkora szívás?
Nagyon tetszenek ezek a 2000 körüli, már újabb külsejű C osztályos Mercik, csak félek a szervizelésüktől. Mennyire hajlamosak meghibásodni, és milyen szervizköltségekkel érdemes számolni? Tényleg rá tud menni a vételára akár többszörösen a szervizre, vagy egy ilyen régebbi típust már viszonylag alacsonyabb költségek mellett fent lehet tartani?
Ez abszolút attól függ, hogy mennyi az összes pénzed.
Nézd meg a képeket, teljesen le van lakva ez az autó. Legtöbb bontó elutasítaná.
De most komolyan, elég csak a képeket megnézni, még arra se vette a fáradságot hogy valami normális helyre elvigye a fotó kedvéért. A háttérben a falevél (?) vagy rozsdás motorháztétős BMW mindent elárul a gazdáról.
Nyugodt szívvel felejtsd el!
Köszi a válaszokat. Valahogy ilyesmire számítottam én is, de gondoltam hátha.
Amúgy ez a kínálat alja, a látszólag jó darabok ugyanebből az évjáratból olyan 1 millió alját karcolják, a tényleg jók pedig akár 1,5 milliót is elérik.
Egyébként, ha mégis egy jobb darabot kifognék valahogy 7-800 ezer körül, akkor is szívás lenne a szerviz? Mik a főbb alkatrészek, amik drágák? Nem értek annyira a Marci szervizeléséhez, azt se tudom, hogy ezek légrugósak, vagy még nem. Azt tudom, hogy a légrugó szokott nagyon drága lenni, meg az automata váltó, de az nem gond, mert automatàt semmiképp nem vennék.
Esetleg az 1,9 tdi A4-es Audi 2000 környéki évjárat? Azokból is szép számmal van 1 millió alatt.
Bár lehet, hogy ennyiért inkább egy régebbi, megbízható Toyota Corolla, Avensis, vagy Honda Civiv-et kellene néznem, esetleg 4-es Golfot is 1,9 tdi-vel már el lehet csípni egy jobbat 7-800 környékén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!