Vegyek új lámpatestet, vagy políroztassam ki?
A számokról annyit, hogy amit nem tudok én megcsinálni, ahhoz használok "szakit". Az elmúlt 50 évben egy nyugdíjas asztalostól kaptam elfogadható munkát.
Ha autót ilajcserére viszem, utána ki szoktam húzni a nívópálcát. Tipikusan fekete az olaj. Erre az állandó reakció, hogy dízeleknél ez normális. Az autó benzines.
Most csináltam a tetőt egy kisebb vagyonért. Az eredmény, hogy nem lett rosszabb. Sajnos egyre több dolgot kell nekem csinálni, mert aki ért hozzá és hajlandó megcsinálni, már külföldön van.
37e-ért ha gyárit kapsz, azon már én is elgondolkoznék, hogy veszek inkább gyári újat és nem kell a régivel bíbelődni, ami vagy jó lesz vagy nem.
Nekem 16 éves autóm van. Utángyártott fényszóró nincs hozzá csak gyári. A gyári új közel 200.000Ft/db. Ez gyakorlatilag csak az üres búra a mozgatómotorokkal. Egy újabb autónál még drágább lehet. Nálam nem alternatíva az ára miatt csak egy kis mattulás miatt újat venni.
Lekopogom, de nálam a 16 év ellenére se rossz a helyzet. Egy vadi új lámpát mellé téve, biztos látszana a különbség, de nem vészesen matt, karcos, vagy besárgult. Igaz, végig garázsban tartottam az autót, amire itt az oldalon megkaptam, hogy csak a hülyék vesznek/építenek garázst, mert állítólag "ezerszer jobb az utcán, szabad ég alatt tárolni a kocsit".
#13
Milyen autód van?
Kérdező, egy mezei H Astra, de nem sima halogén, hanem adaptív kanyarkövetős fényszóróval. Sajnos ebből csak gyári Hella létezik tudomásom szerint. Nincs olcsóbb távolkeleti Depo, Tyc, stb... mint a sima halogénből.
Még az jutott eszembe, hogy ha cseréled újra, azt is vedd figyelembe, hogy párban érdemes cserélni! Különben nagyon el fognak ütni egymástól.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!