Miért folyik a Simson karburátor oldalán a benzin?
Figyelt kérdés
Nem új probléma már csak most jutottam el oda, hogy elegem lett belőle. Elég nagy fokú veszteséget jelent ez üzemanyagból és mint tudjuk majdnem 430 forintért senkinek sincs kedve a földön látni egy cseppet sem. A probléma az lenne, hogy az úszóház és a karburátorház között a tömítésen átszivárog a benzin. De nagy mértékben. Először azt hittem, hogy csak a parafa tömítés miatt van ez így kicseréltem klingerinre. Mit ad Isten, ugyanez volt. Emiatt teljesen elérik a tömítés és mikor szétszedem már porcelánként kell kezelni nehogy eltörjön. Mit lehet tenni, hogy ez a folyás megszűnjön?2021. jún. 5. 15:48
1/15 anonim válasza:
Nem lehet, el van vetemedve már a tömítő felület?
Vagy esetleg az úszó nem zárja normálisan a tűszelepet.
2/15 A kérdező kommentje:
Az úszó normálisan zár, a tömitőfelület a gyári, az úszóház új.
2021. jún. 5. 16:04
3/15 A kérdező kommentje:
az illeszkedésről nem irtam semmit, majdnem tökéletesen illeszkedik vason a kettő.
2021. jún. 5. 16:17
4/15 3 napos mákos lecsó válasza:
Szinte az összes karbibol folyik.
Én aliról vettem a sámsonomra kínai copy-t. [link]
Ebből nem folyik :)
Asszem valami 5 ezer forint volt.
5/15 A kérdező kommentje:
Nagyon szuper😀
Akkor valszeg így marad.. mondjuk most meg elment a féklámpám is szóval inkább foglalkozok azzal.. köszönöm a válaszokat!
2021. jún. 5. 23:26
6/15 3 napos mákos lecsó válasza:
Miért? Hát 5 ezer forint egy karbiért nem nagy pénz.
7/15 A kérdező kommentje:
Sajnos 27 dollár ami mostmár lassan 10 ezer forintnak felel meg.
2021. jún. 6. 01:00
8/15 anonim válasza:
Abból is ugyanúgy folyni fog, sajnos mindegyikből folyik. Emellett a hamisított karbinál nem ritka az öntvényhiba sem, amíg lehet a gyárit kell megtartani.
9/15 3 napos mákos lecsó válasza:
Kell a ráknak a kikopott ezerszer mókolt karbitest a kikopott tolattyúival.
Megjött ez a karbi kínából és teljesen plug&play volt. Alapjáratot kellett állítani de ezer kilométeren keresztül azt se tudtam mekkora fúvókák vannak benne.
10/15 anonim válasza:
Igen, kb az egyetlen dolog ami tönkre tud menni a gyári karbiban, minden mást ki lehet cserélni. Volt keleti karburárorom, alapjáratot képtelen voltam normálisan beállítani rajta, és néhány év után elrepedt az öntvény a főfúvóka tartónál. Ha már új, akkor mai napig lehet kapni BVF-et, néhány érzéssel drágábban. Nem mondom, hogy biztosan szar lesz a keleti, de még van rá az esély.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!