Karburátoros befecskendezés miben tér el pl a közvetlen befecskendezéstől?
Tisztázzuk: vagy karburátor, vagy befecskendező (injektor). Karburátoros befecskendezés nem létezik.
Ezek után akkor most mi a kérdés?
"közvetlen befecskendezésű benzin ritka" Bullshit.
Mond neked valami ez a két mozaikszó: tfsi, gdi?
Tenyleg ritkák.
"inkább jobb menettulajdonságokkal bír mint a dízel"
Bármelyik feltöltéses motor jobban megy a vele egyenértékű dieselektől. Ehhez nem kell a közvetlen befecskendezés.
"Nyomatékos mint egy dízel" Bullshit. Soha nem fogja elérni egy diesel forgatónyomatékát.
"keveset eszik. " Bullshit. Részterhelésen képes lambda 5 körüli értékre, fordulatszámnövekedést viszont csak lambda 1-el tud elérni. A mindennapokban a részterhelés a legritkább.
"nem a keveréket sűríte, hanem csak a levegőt és belövi az anyagot." Bullshit. Szívó ütemben már folyik a befecskendezés(akár több is), hogy keveredhessen a permet a levegővel.
"sima benzin tizen egykétpár bárral sűrít és 30 bár körül ég" Mi az a sima benzin? Van göcsörtös benzin is? Ja és az égési csúcsnyomás 40-60bar.
"míg a közvetlen befecskendezésű 30al sűrít és 150bár fölött ég." Bullshit. Ugyanúgy 15 bar körüli az atmoszférikus motor sűrítési végnyomása (feltöltésesé kevesebb), égési csúcsnyomás nem változik. A deselek égési csúcsnyomása 80 bar. Hogy lenne ez 150?
Ülj le fiam. 1-es!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!