Ha a műszakin nem megy át az autó a küszöb miatt olyankor küszöb cserét vagy javítást szoktak csinálni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A csere hosszabb távú megoldást ad, mint a javítás.
A karosszériamunka drága, kérj több árajánlatot. F Astra tanksapkafedélnél és a kerékíveknél is szokott korrodálni, azt is nézesd át.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
egyes vagyok
Add össze a várható kölségeket (karosszériamunka, egyéb javítások és a levizsgáztatás költségei). Tedd föl magadnak a kérdést: megéri ez neked? Milyen kocsit kapnál ennyi pénzért? Mennyi pénz hiányzik ahooz, hogy egy számodra jobb kocsit vegyél? Nos, ezek után dönts a felújításáról.
Ha 1,7-es TD motorja van a kocsidnak, és/vagy kombi (milyen klassz, hogy nincs hátsó küszöb, hanem hosszú dolgokat is tudsz szállítani benne), akkor egyértelmű a válasz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Munkadíj 35 és 100 között valahol.
Nagyon szakija válogatja.
Aki olcsón dolgozik, győzd kivárni, amíg hozzákezd.
Aki meg drágán csinálja, az se biztos, hogy jó lesz.
Találkoztam már agyongittelt, sima zománccal lefújt küszöbbel, amit nem cseréltek. Legalább jó drágán.
Volt olyan f astrám, amin a küszöb teljesen egyben volt, minden más rohadt. :(
Át kell nézni nagyon, megéri-e beleugrani.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
4
Teljesen megértem a logikadat.Csak az se jó megoldás ha veszek fel millióért egy kocsit,utána megint ugyanennyit költhetek a rejtett hibák javításáért.Szoval ez ilyen zsákba macska játék
Az én astram ritka darab és jó állapotban van, ráadásul szeretem is a kocsit mert megbízható,sosem hagyott cserben, még felholt állapotban se
6
Nem akarom feketén lemuszakiztatni,elég volt egyszer
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!