Érdemes még diesel autó vásárlásában gondolkozni?Vagy belátható időn belül elértéktelenednek?Már most is lehet érezni hogy az emberek kerülendőnek tartják, nekem még PDTDI Sharan van, és én jobban is szeretek diesel autót vezetni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Maximum azért kerülik el mert Magyarországon a régi dízelek 99%a visszatekert lerúgott állapotban vannak
Viszont igen érdemes továbbra is venni mivel már a benzines is ugyanolyan szervíz igényes mindent bele pakoltak. A különbség hogy dízel takarékosabb üzemanyag terén és még mindig tartósabb
Az elektromos ami nem éri meg mivel nagyon gyorsan elértéktelenedik és hatalmas a bekerülési költség
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Nem kell forgatni, a forgatónyomaték, az erő hamarabb rendelkezésre áll" Ha csak ezen múlik, vegyél mild hibridet...
Egyébként persze, ebben az elszegényedő országbna még elég sokáig lesz piaca a dízelnek, pláne ha 20+ áves autókról beszélünk
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Van értelme, de a mai takarékos hibridek és turbóbenzinesek között nincs már akkora létjogosultsága egy új dízelnek, mint 15-20 évvel ezelőtt, amikor a városi fogyasztás feleződött, az országúti pedig a kétharmadára esett vissza egy dízellel.
A felhasználás dönti el továbbra is, hogy mit érdemes venni, viszont véleményem szerint ma sokkal szűkebb az a felhasználási réteg, amikor kifejezetten dízelt érdemes venni, mint 20 évvel ezelőtt (amikor csak a szívóbenzines volt elterjedt alternatíva).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!