Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » GT86 hang hatása miért ennyire...

GT86 hang hatása miért ennyire rossz?

Figyelt kérdés

Konkrétan most volt alkalmam először élőben hallani egy vadi új GT86- ot, kívül belül, eredeti gyári nem tuningolt..(szalon auto 10 ezer km-el)

- kinézetre nagyon elnyeri a tetszését az embernek, viszont amikor elindítottuk a motort, majd pár km után turaztatva lett mozgásban és helyben állva is, az a hang hatalmas csalódás volt kívül is.. de belül méginkább ...


Komoly tuning nélkül pl egy sport kipufogóval lehet sokkal sportkocsisabb hangot elérni vagy felejtos és csak tetemes összeg esetén ..?


Mi a véleményetek erről a kocsiról?

Szerintem szép, de ezen kívül semmi jó.. ( jól lehet vele driftelni, ennyi..)



2021. máj. 27. 23:12
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
A turbó pont hogy leveszi a hangot.
2021. máj. 28. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
A hangerejét igen, de a tónusát szebbé teszi!!!
2021. máj. 28. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

Micsoda? Turbó szebbé teszi????

Pont, hogy megöli a hangját. lásd F1-es autók.

2021. máj. 28. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:

Hallom, és imádom hogy visszatért ez a nyolcvanas évek beli turbos tónus a szarráforgatott hülye fejhangon visítás helyett.

Mondjuk az zavaró hogy mellette meg visít az inverter bennük. :D


De egy turbos gépnek sokkal szebb a tónusa attól hogy a turbinalapátok kvázi felszeletelik a hangot.

2021. máj. 28. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

"Szépnek valóban szép. Aztán kb ennyi. Teljesítmény 0. Tudom, élményautó. Oké. Városban nem tudok íven autózni, meg kanyarokat centizni :)"


Najó, de bruh, nem is oda való. Én Ausztriában élek, s megyek a hegyekre, a szerpentínekre, oda valóak ezek az autók. De nem hiszem el, hogy Magyarországon nincs egy alföldes rész, ahol hosszabb, kanyargósabb utak vannak. Ha csak városban közlekedsz, oda tényleg felesleges ilyet venni, mert nem tudod kiautózni.


Egyébként az mx-5-tel ellentétben a GT86-nak van egy nagy nyomatéklyuka. Mondjuk ez szerintem nem hivatalos megnevezés, de ha jól emlékszem, akkor mintha olyan valahol 4000 és 5000 között nincs erő. Az alatt azért nincs, mert ugye szívó, fölötte viszont jó. Tehát állandóan forgatni kell, de akkor megy és van hangja is. Az mx-5 meg már 3000-től meglódul azonnali gázadásra és mindegyik fordulaton erős. Ezért is választottam végül azt.


Egyébként most jön majd ki egy új GT86, azt hiszem 230 lóerős turbómotorral. Azt nézd majd meg, kérdező, az már nem lesz lassú. :D

2021. máj. 28. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:

Én is Ausztriában elek, az olasz határ környéken így elegge sok a hegyes szerpentines út . Mazdaval annyi a bajom, hogy nem nyerte el a tetszesem kicsit sem külsőre és belsore sem . Teljesítményét nem bírálom mivel alkalmam nem volt hajtani vagy éppen csak utas kent ülni sem benne. Ha akarod össze hozhatunk egy túrázást.

A legújabb GT86 meg már kijött, 230LE, de nem éri meg az arat ( kb 60k euro azaz kb 21(?!?!) millió Ft.

2021. máj. 28. 21:25
 17/17 anonim ***** válasza:
Iszonyúan el vannak szállva az árakkal. Az ember vesz 1-2 milláért egy veterán sportkocsit, rákölt 1-2 millát és van egy jobb autója, mint bármelyik mai sportautó töredék pénzért, mint amibe az újak kerülnek.
2021. máj. 29. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!