GT86 hang hatása miért ennyire rossz?
Konkrétan most volt alkalmam először élőben hallani egy vadi új GT86- ot, kívül belül, eredeti gyári nem tuningolt..(szalon auto 10 ezer km-el)
- kinézetre nagyon elnyeri a tetszését az embernek, viszont amikor elindítottuk a motort, majd pár km után turaztatva lett mozgásban és helyben állva is, az a hang hatalmas csalódás volt kívül is.. de belül méginkább ...
Komoly tuning nélkül pl egy sport kipufogóval lehet sokkal sportkocsisabb hangot elérni vagy felejtos és csak tetemes összeg esetén ..?
Mi a véleményetek erről a kocsiról?
Szerintem szép, de ezen kívül semmi jó.. ( jól lehet vele driftelni, ennyi..)
Igazából én se értem, hogy mit vársz 2 litertől. Illetve másik probléma, hogy úgy látom nem érted az autó lényegét. A GT86 egy élményautó, és azon belül sem a drag race győztesek élményére hajaz, hanem a mobilis, ívenautózás a célja. Azaz kanyarok és azokból való kigyorsítás, majd fék, be a másik kanyarba. Illetve igen, drift. Ezekre pedig kiváló.
Nekem személy szerint Mazda mx-5-öm van, annál jobb nincs is ilyen téren, de a GT86 egyértelműen azzal van egy kategóriában, mármint így vezetés központúság téren és bár minden összehasonlítást az mx-5 nyer, a GT86 nem sokkal rosszabb, sőt, aki nem fér bele a Miatába, annak ajánlják a Hachit, mert az valamivel nagyobb belül.
Úgyhogy nemigen értem, hogy mire gondolsz, hogy nem jó semmire csak driftre. Egyébként az mx-5-re lehet gyárilag tetetni sport kipufogót, aminek nagyon jó hangja van, szerintem ilyet a GT86-tal is lehet csinálni. Ha jól emlékszem, akkor a Mazda esetében 1300 Euro a kipufogó, a Hachiról nem tudok nyilatkozni, de szerintem arra is lehet tenni ilyet. Utána kell nézni, illetve meg kell kérdezni Toyotáéknál.
Azt egyébként megértem, ha számodra nem tetszik a hangja és emiatt nem szimpatikus az autó, a hang tényleg nagyon fontos, de nem tudom, hogy mit vártál 2 litertől, tényleg. Azok között meg abszolút jó hangja van, tehát mégcsak azt se lehet mondani, hogy 2 litereshez képest hangzik rosszul.
Egyébként, ha erősebb és jobb hangú autó kell hasonló árban, akkor Nissan 370Z. Az a V6 szívójával sokkal jobban is megy és kegyetlen jól szól.
Na a szürke vs. kék agonizálás után eljutottál odáig, hogy meg is nézz egyet?
Egyébként az átlag autósnak nem fontos hogy üvöltsön. Veszek rá egy sportdobot és máris van egy szolid is hang. De ismerve az agonizálást az üléseken, úgyse veszed meg a kocsit.
Szépnek valóban szép. Aztán kb ennyi. Teljesítmény 0. Tudom, élményautó. Oké. Városban nem tudok íven autózni, meg kanyarokat centizni :)
Akkor vegyél ilyet, ha adott a lehetőség, hogy kihasználd.
Engem egyébként zavarna, hogy nyomok egy padlót és semmi nem történik egyenesben.
Hangja azmeg olyan amilyen. 4 hengeres motor. Nyilván sose lesz olyan szép mint egy V8. Kipufogórendszerrel javítható. De egy valamirevaló új komplett rendszer (nem a tuner kipufogódob 2 cső összehegesztve) az több százezres mutatvány.
Amúgy az #1-től kérdezném, kétlitykósból szerinted nem jön ki jó hang?
De, csak kell hozzá egy turbo, meg egy nyitottabb rendszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!