Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » GT86 hang hatása miért ennyire...

GT86 hang hatása miért ennyire rossz?

Figyelt kérdés

Konkrétan most volt alkalmam először élőben hallani egy vadi új GT86- ot, kívül belül, eredeti gyári nem tuningolt..(szalon auto 10 ezer km-el)

- kinézetre nagyon elnyeri a tetszését az embernek, viszont amikor elindítottuk a motort, majd pár km után turaztatva lett mozgásban és helyben állva is, az a hang hatalmas csalódás volt kívül is.. de belül méginkább ...


Komoly tuning nélkül pl egy sport kipufogóval lehet sokkal sportkocsisabb hangot elérni vagy felejtos és csak tetemes összeg esetén ..?


Mi a véleményetek erről a kocsiról?

Szerintem szép, de ezen kívül semmi jó.. ( jól lehet vele driftelni, ennyi..)



2021. máj. 27. 23:12
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
73%
Mit akarsz 2000 ccm-től? Hogy olyan erőteljes hangja legyen mint egy 5.2-es V8 LA Chrysler motornak???
2021. máj. 27. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
60%
Számomra egy használhatatlan autó lenne, de legalábbis nem találnám meg benne azt a vezetési élményt, amit keresek. Legfeljebb akkor látnék benne valamit, ha érdekelne a driftelés, mert arra tökéletesen alkalmas a kis méretei és a hajtáslánca miatt. Nekem egyébként egy igazi '86-os kocsim van, ami nem egy sportkocsi a GT86-al ellentétben, de nem is egy nálunk megszokott, tucatjával előforduló szocikocsi. Ebbe az autóba minden benne van, amiről csak álmodhatok: hirtelen induláskor az orra megemelkedik, mint egy motorcsónaknak, teljesen mechanikus és analóg működésű, nincs benne fedélzeti számítógép, a kipufogó hangja kellemesen, öblösen duruzsolós gyárilag, benzingőzszag árad a karburátor felől, motorja úgy jár, mint a svájci karóra, hangja pedig olyan, mint öreganyám varrógépének. 75 lóerejével 11 másodperc alatt van százon, indulás után 1 perccel pedig már a 170-et karcolja negyedikben (mivel nincs ötödik fokozat). Azt se bánom, hogy rossz úton kirázza a szart is belőlem, 140 felett a bódé nagyon kelletlen, az embernek olyan érzése van, mintha a halálba száguldana vele, balesetben pedig egyből meghalnék benne. Cserébe igazi kezesbárány, a fogasléces kormánymű, a kétkörös szervófék, az elsőkerékmeghajtás, és a független első-hátsó futómű által remekül irányítható. Hibáival együtt is képes vagyok elfogadni, hogy ez a '86-os jószág se tökéletes közel se. A GT86 viszont a többi új autóhoz hasonlóan egy számomra túlműanyagozott, színházszerű élményt adó, jellegtelen autó, ami képtelen bármiféle nyers és szőröstökű vezetési élményt adni, a sebességet pedig soha nem fogod benne valósan érezni... Legalábbis szerintem. Nem a tutit mondom meg, csak egy vélemény egy 20 éves sráctól.
2021. máj. 27. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
100%

Igazából én se értem, hogy mit vársz 2 litertől. Illetve másik probléma, hogy úgy látom nem érted az autó lényegét. A GT86 egy élményautó, és azon belül sem a drag race győztesek élményére hajaz, hanem a mobilis, ívenautózás a célja. Azaz kanyarok és azokból való kigyorsítás, majd fék, be a másik kanyarba. Illetve igen, drift. Ezekre pedig kiváló.


Nekem személy szerint Mazda mx-5-öm van, annál jobb nincs is ilyen téren, de a GT86 egyértelműen azzal van egy kategóriában, mármint így vezetés központúság téren és bár minden összehasonlítást az mx-5 nyer, a GT86 nem sokkal rosszabb, sőt, aki nem fér bele a Miatába, annak ajánlják a Hachit, mert az valamivel nagyobb belül.


Úgyhogy nemigen értem, hogy mire gondolsz, hogy nem jó semmire csak driftre. Egyébként az mx-5-re lehet gyárilag tetetni sport kipufogót, aminek nagyon jó hangja van, szerintem ilyet a GT86-tal is lehet csinálni. Ha jól emlékszem, akkor a Mazda esetében 1300 Euro a kipufogó, a Hachiról nem tudok nyilatkozni, de szerintem arra is lehet tenni ilyet. Utána kell nézni, illetve meg kell kérdezni Toyotáéknál.


Azt egyébként megértem, ha számodra nem tetszik a hangja és emiatt nem szimpatikus az autó, a hang tényleg nagyon fontos, de nem tudom, hogy mit vártál 2 litertől, tényleg. Azok között meg abszolút jó hangja van, tehát mégcsak azt se lehet mondani, hogy 2 litereshez képest hangzik rosszul.


Egyébként, ha erősebb és jobb hangú autó kell hasonló árban, akkor Nissan 370Z. Az a V6 szívójával sokkal jobban is megy és kegyetlen jól szól.

2021. máj. 28. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
73%

Na a szürke vs. kék agonizálás után eljutottál odáig, hogy meg is nézz egyet?

Egyébként az átlag autósnak nem fontos hogy üvöltsön. Veszek rá egy sportdobot és máris van egy szolid is hang. De ismerve az agonizálást az üléseken, úgyse veszed meg a kocsit.

2021. máj. 28. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%

Szépnek valóban szép. Aztán kb ennyi. Teljesítmény 0. Tudom, élményautó. Oké. Városban nem tudok íven autózni, meg kanyarokat centizni :)


Akkor vegyél ilyet, ha adott a lehetőség, hogy kihasználd.

Engem egyébként zavarna, hogy nyomok egy padlót és semmi nem történik egyenesben.


Hangja azmeg olyan amilyen. 4 hengeres motor. Nyilván sose lesz olyan szép mint egy V8. Kipufogórendszerrel javítható. De egy valamirevaló új komplett rendszer (nem a tuner kipufogódob 2 cső összehegesztve) az több százezres mutatvány.

2021. máj. 28. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
Toyotásként nem igazán értem a GT86/Subaru BRZ koncepciót. Mármint azt, hogy nagy összefogásban a Subaruval csináltak egy rosszabb autót, mint az új MX5. Hiába erősebb sok-sok lóerővel, egyszerűen kicsit tömeges lett igazi élményautónak. Persze utólag kihozták a gyári turbós/kompresszoros verziót is, de attól a tömeg és a kevésbé irányíthatóság megmaradt. Irányíthatóságban továbbra is verhetetlenek a 80-90-es évek 1 tonnás autói, akár még 1.6-os szívó motorokkal is.
2021. máj. 28. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
Nem lenne rossz a GT86 csak hiányzik belőle egy turbo.
2021. máj. 28. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
Elvileg a szívó mellett már van turbós változat, ha jól tudom. Már nem emlékszem milyen leosztásban, de a Toyota GT86 és a Subaru BRZ-nél az egyik turbós, a másik kompresszoros.
2021. máj. 28. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
100%
Én gyorsultam GT86 ellen, még a legelső 200 lóerős változat volt, mert egyébként 2018-ban kijött egy ~230le körüli szívó is. Mindenesetre nem a gyorsulásról szól ez az autó, sokkal inkább amolyan szerpentinre, esetleg pályázni való hétvégi élményautó.
2021. máj. 28. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

Amúgy az #1-től kérdezném, kétlitykósból szerinted nem jön ki jó hang?


De, csak kell hozzá egy turbo, meg egy nyitottabb rendszer.

2021. máj. 28. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!