Fékcsere mennyire bonyolult?
Figyelt kérdés
Csinálta már valaki otthon, és megbánta hogy nem szervízbe vitte?2021. máj. 25. 17:34
31/51 crudy válasza:
Egyes gyartok rezzsirt ajanlanak, egyes gyartok meg inkabb szilikonzsirt mert az nem vezeti annyira a hot. Zsilikonzsirral en is jobb eredmenyt ertem el, mert azzal szoktam zsirozni a vezetocsapokat is. Egyszer csinaltam keramiazsirral, szornyu volt, mert nagyon suru es ragad, teny h birja az 1000 fokos hot is. Ha valahoo szovarog a fekfolyadek akkor eloszor erdemes megnezni a gumi fekcsoveket, aztan a gyereg dugattyujanak tomiteset, ha az sem akkor valahol a rez fekcsovet.
33/51 A kérdező kommentje:
Még nem jó. De #31, ez mitől történhet még hogy így bemegy a fék és nem fog? Mindenképp valahol szivàrog?
2021. máj. 29. 18:34
34/51 crudy válasza:
A fekpedal? Ha benyomod a feket es nem fog akkor levegos a rendszer.
35/51 anonim válasza:
#33: ez az után volt, hogy kicserélted a tárcsát? Korábban írtam, hogy utána fel kell pumpálni a féket. Cseréhez ugye visszanyomtad a dugattyút, hogy beférjen az új betét. Na, ahhoz, hogy a dugattyú ismét a helyén legyen, addig kell nyomkodni a féket, amíg újra kemény nem lesz.
Ha ez után is elfordul, akkor levegős a fékrendszer. Ezt légtelenítéssel meg lehet oldani, de otthon ennek nem állnék neki (pedig elég sok szervizt megcsinálok, fékcserét is).
Illetve, ha levegős, annak oka van. Jobb megnézetni.
36/51 A kérdező kommentje:
Nem lett csinálva még semmi. Egyszerűen csak bemegy a fékpedál kis ellenállással tövig és csak nagyon minimálisat fékez. Senki nem nyúlt még hozzá. Magától lett ez a jelenség.
2021. máj. 30. 21:39
37/51 crudy válasza:
Akkor valahol szivaroghat a fekfolyadek. En elkezdenem pumpalni es keresnem a csopogest.
38/51 A kérdező kommentje:
A fékszivárgás oka mi lehet? Túlnyomás volt a rendszerben, és valahol megadta magát az anyag? Ha igen, a túlnyomás oka lehet az h már nagyon elkopott a betét, vagy valami tönkrement a fékberendezésnél és az váltotta ki a túlnyomást?
2021. máj. 30. 21:48
39/51 crudy válasza:
Nem, a fekero a betet elete alatt (idealis esetben) allando. A fekfolyadek, mint mar irtam, harom helyen tud szivarogni. Van egy negyedik is, remeljuk nem az. Az elso a nyeregdugattyu tomitese. Itt van egy porvedo amit kivulrol latsz es van egy tomites belul is. Ha ez kicsit atenged akkor ott szivarog az olaj, konnyu is leellenorizni. A masodik gyakori a gumi fekcso. Mivel gumi igy eloregedik, kirepedezik, ereszt. Ezt is konnyu leellenorizni, ez a cso megy ra a nyeregre, egyesevel meg kell nezni nedves e. A harmadik, velem is volt ilyen nem reg, ha a fem fekcso korrodal el es ereszt. Ez lehet barhol az auto alatt vagy a hollandereknel. Ezt szivas megnezni mert eleg hosszuak ezek a csovek, az abs kockatol megy a negy fekhez. Cserelni meg szivasabb plane ha az ereszt ami a tank folott van... Nem voltam boldog. Az utolso ami nagyon ritka, hogy a fofekhenger ereszt valahol. A fofekhenger a kormany elott van a motorterben egy nagy fekete tanyer alatt. Az a fekete egy vakuumdob. Alatta kell megnezni, van e valahol fekfolyadek szivargas. Persze azt is meg kene nezni, hogy egyaltalan a tartalyban van e eleg fekfolyadek. Tobbnyire a tartaly tartalma nem eleg annyira, hogy vasig koptassuk a beteteket es az ellenorzo lampabol tudjuk, hogy ra kell tolteni. Ha neked mar nagyon kopott de nem toltottel ra, lehet nincs eleg fekfolyadek.
40/51 crudy válasza:
Bocs, olaj nem szivarog, fekfolyadek maximum.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!