Miért csinálja ezt a Tesla (cég)? Lent
Mert a Tesla épp ugyanolyan hulladék szar, mint a komplett amerikai autópiac. Semmivel sem jobb. Egyedül azért felkapott, mert eleve az elsők között szállt be a buliba, ráadásul az USA-ban a mai napig nem igazán van jelen más márka elektromos autóval a Teslán kívül, szóval mást nem is ismernek.
De ettől a hírnévtől függetlenül mindenki tudja (aki egy kicsit is ért hozzá), hogy egy utolsó hulladék hazug trágyadomb a Tesla. Bár hozzáteszem, hogy egyes marketing taktikájukat az európai és ázsiai gyártók is alkalmazzák, de távolról sem olyan gusztustalan mértékben.
Lényeg a lényeg, a Tesla a kezdetek óta tisztában volt és van vele, hogy az elektromos autó egyszerűen nem tud versenyezni a belső égésű motorokkal. Ezért, az ÖSSZES szempontot figyelmen kívül hagyják és kizárólag arra az egyetlen egy dologra fektetik a marketing kampányt, amiben jobb az elektromos autó: gyorsulás. Ennyi. De erre hogy lehet építeni? A benzinmotorok úgy váltak jobbá, hogy növelték a hatásfokot. De a villanymotor eleve 90% hatásfokról indul és ennél jobbat nem is nagyon lehet kihozni belőle, tehát nincs hová javulni. Az EGYETLEN előnye az elektromos autónak egy technológiai zsákutca. Szóval kell valami más, amivel lehet javítani a gyorsuláson: rakéta. Mert... amerika.
Megjegyzés: ne felejtsük el azt sem, hogy a Tesla aktívan hazudik a gyorsulási adatokról. Például, a jelenlegi legjobb autójánál (nem tudom melyik) a gyorsulási adat úgy van feltűntetve, hogy >1.99. Azaz 1.99 másodpercnél jobb. De hogy az mennyi pontosan? Ki tudja... a másik pedig, hogy ugyanannak a modellnek az egyel kisebb felszereltségénél pontosan 1.99-et ír. De ha az ember elolvassa az apróbetűs részt, akkor rájön, hogy az 1.99 nem valós adat. Egy drag versenyekben használt mérési módszert alkalmaznak, ami nem a legelső pillanattól, hanem kb. 40 centiméter megtétele után kezdi el mérni az időt. Erre a drag versenyeken egyéb okok miatt szükség van, közúti autóknál viszont egyedül a csalás és hazudás a haszna. Egy matematikus kiszámolta az elcsalt távolságból/időből, illetve az autó nyomatékgörbéjéből, hogy a valós gyorsulási ideje kb. 2.3 másodperc, nem pedig 1.99.
#2
A megjegyzés részt vettem, értettem, tudok róla, de nagyon nem tudom hogy ez miért is probléma. Amerikában így mérik, oké, és?
Az első fele meg… mit szívtál? A Tesla elsők között szált bele a buliba… Inkább a Tesla megmutatta hogy lehet nem gnóm elektromos autókat is csinálni, a Tesla elindította a bulit…
A Tesla egy trágyadomb…. :D A Teslának nincs tapasztalta autógyártásban, emiatt egyrészt nem tudnak még olyan minőséget összerakni mint egy 100 éves gyártó, másrészt viszont nincsenek is meg a rossz berögződések. Bérelj egyet néhány napra, próbáld ki hogy miben másabb mint bármelyik másik gyártó terméke, néhány nap múlva a könnyeiddel fogsz küszködni mikor vissza kell adjad.
Az elektromos mindenben jobb tud lenni mint a belsőégésű autók, egyelőre a hatótáv és az újratöltés sebessége marad el (még), ebbe kapaszkodnak akik nem fogadják el az újat, holott a mindennapi használat során egyáltalán nem tűnik fel ez a hátrány.
Jaj és majd elfelejtettem. A te autód megtankolódik éjszaka? Az elektromos feltöltődik míg alszol ;)
"még 100 után sem fogyna el az ereje"
Elfogyott neked az eszed ha volt.
Mi fogyna el amikor 250-et is megy.
A leggyengébb is 5.6 alatt van százon, utána nem fogy el az erő.
Mert a Tesla Roadster nem jöttment Porsche vagy Audival fog vetélkedni hanem szuperautókkal mint a Königsegg, Bugatti stb
Az 1.1 mp gyorsulás mellett 400 km/h max sebessége is lesz.
És a rakétákat nem csak gyorsulásnál fogják használni hanem hogy a kanyarokat is emberfeletti sebességgel tudja venni. Ahol a többi kocsi lerepül a kanyarban ott a Tesla a rakétákkal fogja a Roadstert a pályán tartani.
#6: jaja, "lesz". "Lesz" itt minden, amit Elon megálmod XD
Úgy, mint ahogy lett Las Vegasban a föld alatti úthálózat. Megálmodta Elon, hogy 100 mérföldes tempóval fognak autopilótán száguldozni a város forgalmas pontjai között az autói. Meg is építették. A valóság: 25 mérföldes tempóval, sóförrel működnek.
Na, ugyanígy lesz a hyperloop meg a 2 mp alatti Roadster.
#7: dehogy sikeres. Sok cég becsődölt már irányítása alatt. Tesla is kb az előző két évben tudott némi profitot termelni, addig durván vesztességes volt. Boring company nem tud olcsóbban, sem gyorsabban fúrni, mint a többi cég. SpaceX kb 10%-al juttat olcsóbban terhet az ürbe, mint a hagyományos módszer (ez mondjuk már valami). Hyperloop pont úgy áll, mint a tesztpálya: rozsda zabálja.
Jó üzeletember, ez nem kérdéses.
#3 Nem, nem mérnek így az amerikaiak, csak a Tesla. Mert ha nincs csalás, akkor rögtön nem olyan nagy szám a Tesla.
100%-ban egyetértek azzal, hogy jelenleg a Tesla az egyetlen elektromos autó, aminek valóban autó formája van, csak ez éppenséggel nem túl releváns. Egyrészt ettől maga az autó még nem lesz jobb, másrészt ez nem azt jelenti, hogy ők indították volna a bulit. Ők továbbra is csak résztvevők.
És igen, az elektromos autó mindenben jobb tud lenni... majd egyszer egy szép napon, de én a jelenről beszéltem. Jelenleg nem jobb szinte semmiben.
A tankolás meg... nem, az én benzines autóm nem tankolódik még éjszaka magától, csak 2 perc alatt a benzinkúton. Az elektromos végez reggelre otthon? Remek, ezt majd szem előtt tartom, amikor elmegyek egy hosszú túrára, biztos nagyon hasznos lesz ez majd amikor úton leszek és keresek egyet a... mennyi is? Ja igen, 7, azaz HÉT darab superchargerből, ami az országban van.
(a társasházban élők bizonyára szintén nagyon hálásak, hogy éjszaka fel tud tölteni az autó)
"#7: dehogy sikeres. Sok cég becsődölt már irányítása alatt. Tesla is kb az előző két évben tudott némi profitot termelni, addig durván vesztességes volt. "
Hát igen. Szerencsétlen Elon egy lúzer, és sosem lesz a világ leggazdagabb embere. Várjunk csak...
"ez majd amikor úton leszek és keresek egyet a... mennyi is? Ja igen, 7, azaz HÉT darab superchargerből, ami az országban van."
Nézz még utána kicsit a témának, és kiderül, hogy nemcsak Supercharger töltőn lehet a Teslákat tölteni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!