Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen autót érdemes vásárolni...

Milyen autót érdemes vásárolni 2 millioert?

Figyelt kérdés

Napi felhasználásra, átlagos fenntartási költséggel, megbízható, benzines


2012es kia ceedre vagy hyundai i30 rá gondoltam.

Esetleg hasonló árban jobb vétel?



2021. máj. 23. 14:22
 1/5 anonim ***** válasza:
Én Corollát vennék az tuti.
2021. máj. 23. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Barnabas333 ***** válasza:
Ezek jók, csak a face csoportokban kérdezd meg honnan érdemes. Kollégám Lexus is 200at vett, de az 2.8 volt. Skodákat és Fordokat is érdemes nézned vagy Opelt. Japán és koreaiakkal az a gond, hogy nagyon felkapták és árban ezekből régebbit kapsz. Nekem is kia ceed van, de én újat vettem majdnem 3éve az más.
2021. máj. 23. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

A Ceed és i30 (amiben azonos motorok vannak) rendelkezik egy elég komoly problémával: vezérlés.


A gyári előírás szerint minden vezérléscsere alkalmával cserélni kell a lánckereket is. Emiatt ezt automatikusan adják a készletben. A probléma csak az, hogy tervezését tekintve nem cserélhető a kerék. Tehát cserélni kellene, de nem lehet. Ugyanis nem nútolva van, mint más autóknál, hanem préselve a főtengely végére. Ez azt jelenti, hogy eleve csak megfelelő szerszámmal lehet lehúzni a tengely végéről, amivel sok szerviz nem rendelkezik, de az újat pedig ha felteszed, akkor azt semmi nem tartja a helyén. Nincs nút. Egyszerűen csak felcsúszik és forog egyhelyben. Erre a GYÁRI (!) megoldás az, hogy fel kell hegeszteni, de kialakítása miatt ez sem olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik. Ha eszetlenül csinálják, akkor a varrat túl fog lógni a kerék peremén és emiatt nem fog a helyére menni a szíjkerék. Szóval a lánckerék kis pici pereme alá kell behegeszteni. Ez két dolgot jelent: egyrészt nem egyszerű, másrészt a pici vékony varratra nincs garancia, hogy bírni fogja a kiképzést és fenn áll a veszélye annak, hogy eltörik a varrat, elszabadul a vezérlés és szétveri a motort. Hangsúlyozom ismét: ez a GYÁRI megoldás a Kiánál és Hyundainál, előzetesen elmondják a tulajnak, hogy erre megvan az esély.

Ez az egész herce-hurca persze elkerülhető azzal, hogy nem cserélik ki a lánckereket, hanem fent hagyják az eredetit. Ez kb. 200 ezerig jó ötlet, azaz maximum egy vezérléscserénél lehet megúszni, de a másodiknál már mindenképpen cserélni kellene, ellenkező esetben eltörhet a kerék és akkor ugyanott járunk, mint a cserélt kerék esetében: elszabaduló vezérlés, szétverődő motor.


Én sokkal inkább ajánlanám a Fordot (pl. Focus 2 1.6-tal verhetetlen), valamelyik szívóbenzines Volkswagen-csoportos autót (megintcsak az 1.6 szívó jó konstrukció), vagy akár Toyota, Honda.

2021. máj. 23. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Én ennyiért vettem Ford Focust, nagyon meg vagyok vele elégedve.
2021. máj. 23. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 Barnabas333 ***** válasza:
3as mire eltörhet az a kerék az 5-600ezer km. Ezzel feleslegesen riogatod a kérdezőt...
2021. máj. 23. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!