Simson gyújtás probléma, Többi lent?
Figyelt kérdés
Az lenne a problémám hogy a Simson Star-om felujítás után van és eddig 1x sikerult megcsinalni a gyújtását, akkor a gyertya volt a ludas. Most ugyanazt produkálja , hidegen jó volt most amint kiérek a faluból elkezd hullámozva menni es nehezen pörög ki. Új a megszakító új a kondenzátor, Brisk gyertya van benne. Illetve a masik probléma hogy gyári légszűrővel egyszerűen nem pörög ki,fullad, akárhogy állítom a karbit, csak egy masik direktszűrő féleséggel?2021. máj. 21. 21:54
1/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Próbáld meg normálisan megfogalmazni a kérdést. Leírod a hibákat, meg hogy mit csináltál, de hogy mi a konkrét kérdés azt nem, úgyhogy jelentettem is a "kérdésedet".
2/15 A kérdező kommentje:
Jelentsd csak remélem szebbé teszi a napod :D . A kérdésem hogy miert csinálja azt hogy hullámozva jár , nem pörög ki rendesen? De ezt leírtam előzőleg is
2021. máj. 21. 22:36
3/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mikor cseréltél kondit + megszakítót? Megöli akármi van, az utángyártottak egy fillért nem érnek meg. 5 darabot szaggatott szét az S51. Azóta ki van vezetve. Tudom, ez nem opció a Starnál. De lehet probléma a gyújtótekerccsel is. A szikra milyen színű? Gyertya márka, típus/hőérték? Holtpont előtt mennyivel nyit a megszakító? (Az a baj az M53-as blokkhoz való gyújtásnál nem tudom mennyi az alap nálam 1.8mm)
4/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A szűrőt pedig takarítsd ki, mert könnyen lehet, hogy el van dugulva vagy valami miatt nem szív levegőt onnan a motor.
5/15 A kérdező kommentje:
Kivezettem ma a kondit a vázra hogy ne melegedjen túl. Viszont egyszerűen ahogy megyek 1-2km-t elkezd szaggatottan járni mintha kihagyna néhány ütemben a gyujtas. Szikra ilyen narancssargas kekes, gyertya széo őzbarna, megszakító hézagot is beállítottam FHP utan 1.8mm es a megszakitom 0.4mm.
2021. máj. 22. 21:25
6/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem akarok a karburátorra gyanakodni mert az egy simsonnál vagy jó vagy nem, ha jó akkor beindul. Én a gyertya hőértékbeli eltérésére gyanakodnék még, mivel hasonló tüneteket produkált nekem is mikor éppen egy 175-ös gyertya volt benne. Én NGK B8HS el használom, 1000km-t elvitt majdnem, teljesen hibamentesen. Utoljára a gyújtótekercs amire mondanám, hogy gondot okozhat, de nem hinném, hogy rossz lenne a szigetelése vagy bármi ilyen.
7/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Szervusz nekem egy s50-esem van, hasonló tüneteket produkált. Nekem a megoldást egy vadi új karburátor jelentette. (én is cseréltem benne gyújtótekercset, kondenzátort, szimeringeket ) de végül a karburátor súber háza volt kikopva így a karbi csere megoldotta a problémákat.
8/15 Simson S51N ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Idézlek:
"...megszakító hézagot is beállítottam FHP utan 1.8mm..."
A gyújtásnak FHP előtt kell lennie!
9/15 A kérdező kommentje:
Kicsit gondolj bele. Ugyanaz a kettő... tekerem előre a motort eleri a felső holtpontot es attol mérve 1.8mm
2021. máj. 24. 17:22
10/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem ugyanaz. Mivel a főtengely forgó mozgást végez ezért a felső holtpont elérése után VISSZA kell tekerni. Ha előretekered az már a holtpont után lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!