Simson magas fordulatszámon elkezd szaggatni, olyan mintha letiltana. Tirisztoros gyújtásról van szó. Mitől lehet ez?
Az után kezdte el csinálni, miután kapott egy 70/4-es hengerszettet 45.00 dugóval, de akkor sem mindig csinálta. Volt olyan nap amikor melóba menet simán kipörgött a világ végéig, de hazafele már rángatózott.
Még 1 érdekes dolog. Ha nem kapcsolok világítást, akkor sokkal alacsonyabb fordulaton kezd el szaggatni, de ha akkor rákapcsolom akkor továbbpörög de utána ugyanúgy letilt.
Még 1 utolsó infó: A lendkerék oldali főtengely szimmering kicsit átereszt, és olajos lesz tőle a lendkerék meg a tekercsek.. esetleg ez is közrejátszhat benne?
Tisztelt Kérdező!
A fent említett probléma nálam is fent állt egy hasonló tuning motor esetén a gyári tirisztoros gyújtás esetén! Amikor a motort összeraktam és próbáltam akkor szembesültem ezzel a problémával. Nekem két problémával kellet szembesülnöm a gyári BVF 16N1-11 karburátor kevésnek bizonyult, mert hiába skáláztam át a fuvókáit 70-es hengerhez motor néha rángatott és nem pörgöt úgy ki ahogy kell. Egy használt dellorto 16 os karburátor megoldotta a problémát! A végleges probléma megoldásához ki kellett cserélnem a régi tirisztoros trafót egy új német gyárira.
A BVF 16N1-11 is elég kellene hogy legyen, de nagyon öreg és elhasználódott volt ezért kellett a csere. Azóta felújítottam és egy tuningolt motort tökéletesen kiszolgál!
Nagyon szépen köszönöm mindkét választ.
Megoldódott a hiba. Nagyon nagy valószínűséggel a főtengely szimmering okozta a hibát, mert szivárgott és összekente a tekercseket, lendkereket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!