Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi számít sok kartergáznak?

Mi számít sok kartergáznak?

Figyelt kérdés
Ha leveszem az olajbeöntőt és enyhén néhány csepp olaj kirepül illetve füstöl de nem állat módon akkor az már egy kopott motor előjele ?
2021. máj. 19. 21:51
1 2 3
 21/28 A kérdező kommentje:
Nyilván nem gondolom, hogy ne kéne kopott legyen egy bizonyos szintig
2021. júl. 20. 22:11
 22/28 anonim ***** válasza:

Mérj vagy méress egy kompressziót rajta, addig nincs értelme a találgatásnak.

Az enyémben 210e km volt óra szerint és a 3. túlméretre lehetett csak felfúrni olyan kopott volta motor. Valószínűleg megjárta már a holdat is.

2021. júl. 20. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 A kérdező kommentje:
Persze az lesz, mert úgyis meg kell bontani a tetejét. Neked mennyibe került a generál, ha nem vagyok túl indiszkrét?
2021. júl. 20. 22:33
 24/28 anonim ***** válasza:

Kb 5 éve csináltam az enyémet, akkor az anyagár és a gépműhely 200e Ft körül volt. A gépműhelyben, fúrás, főtengely köszörülés, hajtókar csere és perselyezés, valamint összefűzés volt. Minden mást én csináltam.

Az anyag, új dugók + gyűrűk, csapágysorok, tömítések, vezérlés, kuplungszett és néhány apróbb alkatrész.

A hengerfejen csak a szelepeket kellett becsiszolni és a szimeringeket cserélni.

Az alkatrészek külföldről lettek rendelve és nagyjából az itthoni ár felébe kerültek.

2021. júl. 21. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 A kérdező kommentje:
Tudok egy nagyon jó gepmuhelyt. Viszont ez 5 éves adat ami akkor is jónak számított bőven akkor most nagyon bele se mernék gondolni:D
2021. júl. 21. 07:45
 26/28 anonim ***** válasza:

Hát igen, ha nem magad csinálod, akkor simán 500e fölé is csúszhat az összeg.

Talán két éve csináltam egy kis 3 hengeres benzinest egy ismerősnek, már akkor közel 400e volt a felújítás pedig még fúrni és köszörülni sem kellett a motort.

2021. júl. 21. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/28 A kérdező kommentje:
Brutál árak lettek mindenben
2021. júl. 21. 08:31
 28/28 anonim ***** válasza:

Hát igen, ezért kelendőek a bontott motorok, főleg amikor tudni lehet a benne lévő km-t és még beindítható. Vagy ezért szoktak külföldről behozni törött, lepukkant, de kevés km-es autókat.

Találkoztam már olyan 15 éves Angliából behozott hátulja törött Peu-val, amiben csak 60e mérföld volt.

Vagy a nemrég kivont zsaru H Astrák többségében csak 90-100e volt. Az autók lepukkant sz@rok voltak de a 100e Ft körüli árat simán megérték.

2021. júl. 21. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!