Mi számít sok kartergáznak?
Mérj vagy méress egy kompressziót rajta, addig nincs értelme a találgatásnak.
Az enyémben 210e km volt óra szerint és a 3. túlméretre lehetett csak felfúrni olyan kopott volta motor. Valószínűleg megjárta már a holdat is.
Kb 5 éve csináltam az enyémet, akkor az anyagár és a gépműhely 200e Ft körül volt. A gépműhelyben, fúrás, főtengely köszörülés, hajtókar csere és perselyezés, valamint összefűzés volt. Minden mást én csináltam.
Az anyag, új dugók + gyűrűk, csapágysorok, tömítések, vezérlés, kuplungszett és néhány apróbb alkatrész.
A hengerfejen csak a szelepeket kellett becsiszolni és a szimeringeket cserélni.
Az alkatrészek külföldről lettek rendelve és nagyjából az itthoni ár felébe kerültek.
Hát igen, ha nem magad csinálod, akkor simán 500e fölé is csúszhat az összeg.
Talán két éve csináltam egy kis 3 hengeres benzinest egy ismerősnek, már akkor közel 400e volt a felújítás pedig még fúrni és köszörülni sem kellett a motort.
Hát igen, ezért kelendőek a bontott motorok, főleg amikor tudni lehet a benne lévő km-t és még beindítható. Vagy ezért szoktak külföldről behozni törött, lepukkant, de kevés km-es autókat.
Találkoztam már olyan 15 éves Angliából behozott hátulja törött Peu-val, amiben csak 60e mérföld volt.
Vagy a nemrég kivont zsaru H Astrák többségében csak 90-100e volt. Az autók lepukkant sz@rok voltak de a 100e Ft körüli árat simán megérték.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!