Ha egy szerelő tönkre vágta az autómat azzal mit lehet kezdeni?
Ha bizonyos "belső" alkatrészek lettek cserélve, normális ha fém szemcséket látsz az olajban. Ezért kell bejáratás után pár száz-pár ezer km után cserélni az olajat, akár többször is. Sőt létezik külön bejárató olaj is, bár azt utacai autókba nem szokták használni.
"Azt beszéltük hogy rakja rendbe és ha kell valami alkatrész akkor én azt beszerzem."
Ezzel már buktad (az egyébként sem létező garanciát) mert "hozott anyagból" dolgoztak, még ha tényleg el is rontotta, ráfogja a te alkatrészdre.
"Ne akarjak idegösszeroppanást kapni?"
Ne.
Egyébként "rendes" (hivatalosan működő, számlásan dolgozó, szakvégzettségű szerelőket alkalmazó) szervíz ez, vagy valami maszek? Ha utóbbi, akkor így jártál, tanulópénz volt. Ha előbbi, akkor menj reklamálni, hátha.
"Azt beszéltük hogy rakja rendbe és ha kell valami alkatrész akkor én azt beszerzem"
Ez a rakja rendbe elég tág, ez alapján kb semmiért nem reklamálhatsz, mivel a konkrét elvégzendő feladat (vagy konkrét hibajelenség elhárítása) nem lett megnevezve.
Csereld ki a szűrőt, vedd le a kartert takaritsd ki és töltsd fel friss olajjal
Aztán menni kell vele és utána megnézni van-e még benne
"Nem az lett volna a megoldás hogy kimossa? "
De, az lett volna a megoldás. De ez ne mazt jelenti, hogy automatikusan meg is kell csinálnia, külön kérés nélkül.
"Igen maszek volt egyébként."
Akkor legközelebb ne ezen fukarkodj, hanem vidd rendes szervízbe. Ez volt a tanulópénz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!