Új autó vagy 15-20 éves teljesen rendbe rakva? Mi éri meg jobban anyagilag? Melyikkel lesz kevesebb probléma?
#33! Ez igaz, városba, agglomerizációba tök jó az elektromos. Oda én is azt vennék. Bár az egyik legfőbb indokod az ár volt. Egy alap elektromos autó is kerül annyiba, mint egy rogyásig extrázott hagyományos. Használt, lepukkanás határán lévő akkupakkos elektromos autót venni pedig nem tudom mennyire jó üzlet...
Attól is függ mire használod. Ahogy kezdtem, arra a felhasználásra teljesen jó. Én elég rendszeresen járok napi 600km-t, néha 1000-et is. Autópályán nem tötymörgök kamion után 90-nel, mert akkor kevés lenne a munkanap hogy ezt megtegyem. Nyáron szeretem használni a klímát, télen a fűtést. Félúton az uticélomnál pedig még egy 230V-os konnektort is nehézkes lenne keríteni. Úgy kellene az ügyfélnél kuncsorognom, hogy szívességből had dugjam már be az autómat az ő konnektorába, mert különben nem jutok haza, ami elég kellemetlen lenne... Mi van ha azt mondja, hogy bocs, de nem. Akkor tréler hazáig? Így maradtam egy új Euro6-os dízelnél. Szerintem ilyen felhasználásra még mindig ez az észszerűbb. 5-10-20 év múlva, majd meglátjuk, hol tart a hatótáv!
Teaslából az alapverziók 15 millióért még messze nem tudnak 5-600 km-t. Full töltés nincs meg félóra alatt, max. 80%, de egyelőre töltőhálózat sincs.
Cellacsere szerintem még csak a Toyota hibrideinél bevett, Tesla még nincs kiforrva, de talán pár év múlva az is működik majd (azért a Toyotára volt plusz 15 év felkészülni a szervizeknek).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!