Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem értik sokan a...

Miért nem értik sokan a prémium autó fogalmát?

Figyelt kérdés
Eddig én is magamutogatásnak gondoltam egy ilyen kocsit de most beültem egy ismerősöm cls merciébe. Hát megmondom őszintén kényelmesebb benne az ülés mint otthon a fotelunk. Induláskor akkorát kattannak a zárak hogy szerintem ha egy tank belénk jönne akkor se nyilna ki/törne be az ajtó. Rossz gödrös úton úgy átmegy mintha tükörsima aszfalt lenne. Városból kiérve kellett neki vagy 2 mp mire 90-re gyorsultunk. Autópályán 180-nál olyan érzés mint egy kisautóban 20-al menni a tesco parkolóban. Semmi nem zörög nem csörög benne pedig már 13 éves. Olyan az egész mint egy betonnal kiöntött páncélszekrény ami ha kell 40-el megy ha kell 240-el. Állandó tempónál nem hallani hogy jár a motor pedig dízel csak gyorsításnál hallani azt a sportos morgó hangot. Kanyarba nem az van hogy bedől mint sok autó és csúszúnk ki az ülésből,ha nem nézzük hogy kanyarba vagyunk észre se lehet venni. Megértem azt aki használt prémiumot vesz. Egy dacia ezt nem tudja megadni,de sok más márka sem a mercin kívül.
2021. máj. 16. 11:18
 1/8 anonim ***** válasza:
44%

Sokaknak nem a vezetési élmény, biztonság a lényeg. Vesz egy leharcolt felső kategóriás autót és megy a faszméregetés.

Én meg nem engedhetem meg magamnak a prémium autót, ez is egy kategória.

Én maybachban-ban tapasztaltam ugyanezeket, illetve cla van a páromnak.

Nyilván az autós cégek ezen is spórolhatnak, ezáltal lesz népautó, mint a suzuki. Nem a luxuson van a hangsúly, hanem az olcsó fenntartáson, célja a-ból b-be vinni. Itt nem számít a hang vagy az érzés.

2021. máj. 16. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
És mi is a kérdés? Mert lényegében igazad van. De a prémium autózás prémium költségekkel is jár, amit viszont nem mindenki tud megfizetni.
2021. máj. 16. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem az a baj, hogy sokan akarnak öreg prémium autót. A baj azzal van, hogy sokan úgy akarnak öreg prémium autót, hogy G Astra alkatrész árakkal kalkulálnak. És amikor rájönnek, hogy ez nem így van, akkor kezdődik, hogy nem költenek az autóra. Ebből lesznek utána a lefingott, szar magyar egyszer-volt-prémium-autók, többtucatnyi problémával.
2021. máj. 16. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

#3-nak teljesen igaza van

Nem a 20éves prémiumkocsival van a baj, mert az mai napig nagyon kényelmes és jó minőségérzetű tud lenni. Hanem az olyan tulajokkal, akik nem tudnak vagy nem akarnak rá költeni, és leélik.

De ha ezeket az autókat jól tartják, és nem sajnálják tőle azt a pluszpénzt ami a "prémium" felára, ezek nagyon jó autók.

2021. máj. 16. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
31%

Maradjunk annyiban, hogy a magyar családok többségénél autóvásárlásnál egy szempont van, ami mindenek felett áll: a vételár. És ahol ez a legfőbb szempont ott minden más mellékes. Úgyhogy igen, a Dacia sok mindent valóban nem tud, azt viszont igen, hogy olcsón hozzá lehet jutni, és ha elromlik valami akkor reális összegből meg lehet csináltatni.


A Mercedes amúgy pont egy hányadék, és soha nem vennék. Használtam egy új hibrid C-t céges autóként. Fél évig bírtam. Kezdjük ott hogy autópályán Budapest-Zalaegerszeg-Budapest (csak mondtam valamit) kétszer kell megtankolni, mert mintha folyna ki belőle a benzin hátul. Apple Car Play nem működik, Waze nem működik, hívások/kontaktok nem működnek, soha semmi nem működik, tolatóradar 1 szál fűnél pirosan vonyít. Mire kiválasztod a Music FM-et addigra hatszor töröd össze az autót, annyira feleslegesen tele van rakva gombbal meg túl van bonyolítva a kezelése. Sávtartó, fék asszisztens inkább életveszély, mint biztonságot nyújtó. Ja és múltkor megtörtem az elejét egy picit, szinte nem is lehetett látni semmit, kár: 3 millió forint (ebből hála istennek csak 10% volt az önrész).


Úgyhogy összességében ha választanom kellene hogy a saját pénzemből mit veszek, 25 millióért egy ilyet, vagy 3 millióért Dacia-t, akkor tuti az utóbbira mennék.


Azért azt kijelenteni hogy a Mercin kívül az autót kanyarodás közben stabilan tartani egyik másik gyártó nem tudja, szintén elég meredek.

2021. máj. 16. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Ööö...jó...és mi a kérdés?


Nem a "prémiummal" van a baj, hanem azzal, hogy a népek megveszik olcsón, de arra már nem marad pénzük, hogy karbantartsák.

2021. máj. 16. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Azért erősen túlzól, de jó, értem mit akarsz mondani. Sokan nem mentek még ilyen autókkal, így előítéletesek. Irígység meg adott.
2021. máj. 16. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Nekunk 5 eves Toyotank van es az is kenyelmes, csendes es nem csak a Merci tudja azt hogy indulaskor bezarja az ajtokat :D A fo kulonbseg hogy a karbantartasa is olcsobb.

Megfigyeltem hogy tizeneves premium autot nem a gazdagok vesznek, hanem ok adjak el a szegenyebbeknek. Az egyeni preferencia hogy ki mire kolti a penzet, az autojara, vagy masra, pl hazra, csaladra, utazasra.

Hidd el, sok ember tudna venni hasznalt mercit de okosabbak annal mert tudjak hogy a fenntartasa sok penzt elvisz. Nem is mindenkit az erdekel hogy milyen autoban ul. Vannak dollarmilliardosok akik egyszeru autoval jarnak mert a penzuket nem autora akarjak kolteni.

2021. máj. 16. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!