Miért nem értik sokan a prémium autó fogalmát?
Sokaknak nem a vezetési élmény, biztonság a lényeg. Vesz egy leharcolt felső kategóriás autót és megy a faszméregetés.
Én meg nem engedhetem meg magamnak a prémium autót, ez is egy kategória.
Én maybachban-ban tapasztaltam ugyanezeket, illetve cla van a páromnak.
Nyilván az autós cégek ezen is spórolhatnak, ezáltal lesz népautó, mint a suzuki. Nem a luxuson van a hangsúly, hanem az olcsó fenntartáson, célja a-ból b-be vinni. Itt nem számít a hang vagy az érzés.
#3-nak teljesen igaza van
Nem a 20éves prémiumkocsival van a baj, mert az mai napig nagyon kényelmes és jó minőségérzetű tud lenni. Hanem az olyan tulajokkal, akik nem tudnak vagy nem akarnak rá költeni, és leélik.
De ha ezeket az autókat jól tartják, és nem sajnálják tőle azt a pluszpénzt ami a "prémium" felára, ezek nagyon jó autók.
Maradjunk annyiban, hogy a magyar családok többségénél autóvásárlásnál egy szempont van, ami mindenek felett áll: a vételár. És ahol ez a legfőbb szempont ott minden más mellékes. Úgyhogy igen, a Dacia sok mindent valóban nem tud, azt viszont igen, hogy olcsón hozzá lehet jutni, és ha elromlik valami akkor reális összegből meg lehet csináltatni.
A Mercedes amúgy pont egy hányadék, és soha nem vennék. Használtam egy új hibrid C-t céges autóként. Fél évig bírtam. Kezdjük ott hogy autópályán Budapest-Zalaegerszeg-Budapest (csak mondtam valamit) kétszer kell megtankolni, mert mintha folyna ki belőle a benzin hátul. Apple Car Play nem működik, Waze nem működik, hívások/kontaktok nem működnek, soha semmi nem működik, tolatóradar 1 szál fűnél pirosan vonyít. Mire kiválasztod a Music FM-et addigra hatszor töröd össze az autót, annyira feleslegesen tele van rakva gombbal meg túl van bonyolítva a kezelése. Sávtartó, fék asszisztens inkább életveszély, mint biztonságot nyújtó. Ja és múltkor megtörtem az elejét egy picit, szinte nem is lehetett látni semmit, kár: 3 millió forint (ebből hála istennek csak 10% volt az önrész).
Úgyhogy összességében ha választanom kellene hogy a saját pénzemből mit veszek, 25 millióért egy ilyet, vagy 3 millióért Dacia-t, akkor tuti az utóbbira mennék.
Azért azt kijelenteni hogy a Mercin kívül az autót kanyarodás közben stabilan tartani egyik másik gyártó nem tudja, szintén elég meredek.
Ööö...jó...és mi a kérdés?
Nem a "prémiummal" van a baj, hanem azzal, hogy a népek megveszik olcsón, de arra már nem marad pénzük, hogy karbantartsák.
Nekunk 5 eves Toyotank van es az is kenyelmes, csendes es nem csak a Merci tudja azt hogy indulaskor bezarja az ajtokat :D A fo kulonbseg hogy a karbantartasa is olcsobb.
Megfigyeltem hogy tizeneves premium autot nem a gazdagok vesznek, hanem ok adjak el a szegenyebbeknek. Az egyeni preferencia hogy ki mire kolti a penzet, az autojara, vagy masra, pl hazra, csaladra, utazasra.
Hidd el, sok ember tudna venni hasznalt mercit de okosabbak annal mert tudjak hogy a fenntartasa sok penzt elvisz. Nem is mindenkit az erdekel hogy milyen autoban ul. Vannak dollarmilliardosok akik egyszeru autoval jarnak mert a penzuket nem autora akarjak kolteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!