Értelmes, erős és kulturált dízelmotorok?
Amik nem hullanak szét, és semmi bajuk nem jön elő időben történő olaj- és szűrőcsere, illetve vezérlés cserék mellett? Magyarán ha 300 ezerrel megveszi az ember akkor még 100 ezret elmegy hetente behaló alkatrészek nélkül?
És lehetőleg nem az 1.9 TDI... Nem akarok a papucsos, mackónadrágos kopasz, alacsony de köpcös tetovált tesók, illetve a csajozni képtelen de autóval villantani kívánó szemüveges hardtechnos suhancok, a kocsiból karkilóbálós telepi okosok közé tartozni... Nem, köszönöm.
És amikben nincs se részecskeszűrő de legalább csak kettőstömegű, mint hibaforrás?
Ezek csak gyenge épp hogy guruló 100 lóerő alatti kisköbcentiseknél vannak?
1.4 hdi az oké, hogy ha karban van tartva akkor nagyon sokat elmegy, cserébe nem megy.
csak az egykilenc tade tezsverem 👌🏾👌🏾👌🏾
(/s)
Na kicsit komolyabbra fordítva a szót, kettőstömegű és részecskeszűrő mindegyik akár csak nyomokban is modern dízelmotoros autóban lesz, nem csak a kávédarálókban.
Igazából majdnem mindegyik motor jó ha karban van tartva, csak van amelyik karbantartásigényesebb.
2.5 TDI specifikusan nem egy jó konstrukció, 2.0 már rendben van és nem az a tipik hülyegyerekautó-motor mint az 1.9.
Attól az 1.9 tdi-től se nagyon kell elájulni, rendszeresen szereti megenni a bordáskereket, mert elb..ttul van megoldva a főtengelyhez való rögzítése.
Kb 2-3 fognyit elmászik a vezérlés olyankor.
1.7cdti-m van 338e km-rel. Nem félek hogy széthullik, bármikor bárhova el merek indulni vele. Igaz végig nálam volt, ismeret az előélete és nagyrészt autópályán került bele ennyi km. Eddig komolyabb meghibásodás még nem volt.
Kettőstömegű van benne. De azt én kopóalkatrésznek tekintem. 200e km-enként csere. Gumit még sűrűbben cserél az ember és az sem olcsó mulatság. De ha ez ennyire sarkalatos szempont, akkor a régi 20 év körüli, relatív gyenge, 70-80 lóerős, még adagolós gépek között kell nézelődni.
A Peugeot 1.9 d szívó az szinte tökéletes a maga valóságában.
Szinte sose romlik el, persze nem egy verseny autó.
De 90-100-ig jól megy utána már érezni a kevés lovat .
Én el tudok járni vele akárhová.
A használt autó vétel sajnos ilyen... Nem lesz minden tökéletes 0 km-es gyári állapotban benne. Ez-az már fogyogat bennük.
Új autónál nagy valószínűséggel jó darabig nem kell komolyabban költeni rá. Csak annál meg jönnek az értékvesztéssel.
Nincs tuti megoldás.
* és a Peugeot motor nem karatyol mint a német .
Alig lehet megkülönböztetni egy benzinestől.
ha nem átlag 450 lenne még mindig a benzin, és nem 8 liter lenne az átlag fogyasztás akármelyiket is nézem, nem gondolkodnék, de így...
2 liter különbség is nekem éves szinten 250 ezer forintba fáj pluszba
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!